Ik voel me hopeloos. Ik heb gehoord dat ik moet overstappen van Kpn naar Vodafone dit is in gang gezet. Ik zou 2 euro minder per maand betalen. En ik krijg nu als verrassing een rekening van €80 euro en volgende maand ook weer extra kosten. Ik kan als klant niets terug krijgen en ik krijg via de klantenservice en via de winkel te horen dat ik zelf schuldig bent en dat ik zelf goed mijn contract/bestelling had moeten nalezen. De besproken onbeperkt bel bundel van €2,50 per maand is niet (goed) geactiveerd. Zonder enige waarschuwing moet ik nu allemaal extra belkosten betalen geen mail geen sms, ik krijg zonder waarschuwing een rekening van over de €100 euro. Klantenservice gebeld die konden helemaal niets voor me betekenen. Het antwoord was dat ik zelf goed mijn contract had moeten lezen. Ik als vrouw op leeftijd die geen verstand heeft van dit soort digitale zaken had dit allemaal goed moeten begrijpen. Ik krijg nu ook hulp om deze klacht te plaatsen want ik snap niets van dit soort dingen. Ook de winkel die me heeft geholpen met het abonnement heeft nog met backoffice Kantoor van Vodafone overlegd. Ook die stuurde hetzelfde antwoord mevrouw had zelf het contract moeten lezen en begrijpen en gewoon alles betalen compensatie was onmogelijk. Ik voel me ongehoord en snap niet dat ik geen hulp, begrip of coulance kan krijgen .Fouten kunnen gemaakt worden maar nu ben ik de dupe omdat de juiste bundel niet bij mijn abonnement geactiveerd was. Bij mijn oude provider kreeg ik netjes een waarschuwing als mijn bundel op was of op raakte of als ik extra kosten kreeg. Vodafone stuurt niets en geeft je na 1,5 maand een dikke rekening ik vindt dit onbeschoft, vooral omdat er geen hulp of service geboden wordt. Terug naar de Kpn mocht ook niet want ik heb een contract voor 2 jaar en nu zit ik bij deze onbetrouwbare partij die je plots dure rekeningen kan sturen. Ik heb nog gevraagd of ik ergens een klacht kon indienen de klantenservice medewerker zei dat dit alleen hier kon. Ik hoop dat iemand me hier misschien nog kan helpen of waar ik eventueel nog mijn klacht kwijt kan.
Hallo @malikomas
Wat vervelend dat u deze ervaring heeft als nieuwe klant bij Vodafone. Niet zo fijn om u hier te ontmoeten om deze omstandigheden, ik had u graag willen zien op de community met een leuk bericht of een simpele vraag. Dit is een klanten helpen klanten community maar voor deze vraag moet er echt iemand van VodafoneZiggo aan te pas komen om u te helpen. Gelukkig zijn er hier mensen van Vodafone online aanwezig en die kunnen u helpen om mee te kijken wat er nu aan de hand is. Heb aub nog even geduld en dan komt iemand u helpen!
Alvast een handige tip:
Lees onderstaande balk en mocht het niet lukken, geen probleem, dan helpt iemand van Vodafone u toch altijd nog 😉
Lees bij het wachten op een VodafoneZiggo medewerker onderstaande balk aub:
| ⚠️Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten VodafoneZiggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van VodafoneZiggo. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |
Goedendag @malikomas
Dit is zeker allesbehalve een leuk begin bij Vodafone. Dan denk je dat alles goed geregeld is en volgt er zo'n rekening op de mat. We kijken graag nog eens met je mee hiervoor.
Zoals @EnergieBoy al aangaf, zou je het 06-nummer waar het omgaat nog in het profiel willen zetten. Klik hier om naar je profiel te gaan.
Alleen wij medewerkers van Vodafone krijgen het dan te zien.
ik heb mijn gegevens ingevuld op de profiel pagina, bedankt voor de hulp.
Vriendelijk bedankt 🙂
Wanneer wij de facturen bij langs lopen zie ik geen bedragen rond de € 100,00 of € 80,00, zelfs niets qua kosten binnen je belminuten. Is het 06-nummer dat je vermeld hebt in je profiel wel correct?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.