Vraag
Reacties
Oplossing
RobinSchouten
Level 2

Onbekende kosten factuur

Goedemorgen,

Waarom worden onderstaande kosten aan mij doorberekend?

Ook heb ik een aantal keer contact gehad over een verkeerd maandbedrag wat aan mij word doorberekend.

Er is al een aantal keer beloofd dat dit gecorrigeerd word maar dit is helaas tot op heden niet gebeurd.

IMG_2802.jpeg

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @RobinSchouten 

Het is altijd schrikken als je factuur hoger is dan verwacht. Binnen je huidige abonnement heb je 150 belminuten. Op de laatste factuur zijn kosten berekend voor gesprekken buiten de bundel. In de specificatie is te zien, dat deze kosten zijn berekend voor gesprekken tussen 26 september en 30 september. Op dat moment was je door de 150 belminuten heen.

Wellicht een handige tip.  Voor € 2,50 per maand extra kun je de BloX Onbeperkt Bellen toevoegen aan je abonnement. De naam zegt het al. Je kunt dan onbeperkt bellen i.p.v. 150 belminuten.

Met betrekking tot jouw opmerking over de ontbrekende korting. Hier liep een incident voor. Gelukkig is dit opgelost. Als je de laatste factuur bekijkt (en vergelijkt met voorgaande facturen) dan zie je dat de korting is hersteld. Een automatische vergoeding volgt nog. Dit wordt in één collectieve batch voor iedereen gedaan.

Bekijk in context

11 Reacties 11
EnergieBoy
Level 20

Hi @RobinSchouten 
En wat krijg je te lezen als je op Meer informatie klikt?

RobinSchouten
Level 2
Topicstarter

Hallo @EnergieBoy ,

Dank voor je snelle reactie!

Onderstaande.

IMG_2803.png

0 Kudos
EnergieBoy
Level 20

Ik ben niet werkzaam bij Vodafone maar kan je altijd proberen te helpen. Heb je een te laag abonnement waardoor je over je bundel heen bent? Ik kan natuurlijk niet met je mee kijken maar iemand anders van Vodafone wel. Waarschijnlijk kunnen ze dan ook perfect vertellen wat er nú berekend is in je factuur. 

Lees bij het wachten op een VodafoneZiggo medewerker onderstaande balk aub:

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten VodafoneZiggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van VodafoneZiggo. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

0 Kudos
Tjeerd85
Level 15

Als je de specificatie download en niet de factuur dan zie je precies waarvoor de kosten berekend zijn. 

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @RobinSchouten 

Het is altijd schrikken als je factuur hoger is dan verwacht. Binnen je huidige abonnement heb je 150 belminuten. Op de laatste factuur zijn kosten berekend voor gesprekken buiten de bundel. In de specificatie is te zien, dat deze kosten zijn berekend voor gesprekken tussen 26 september en 30 september. Op dat moment was je door de 150 belminuten heen.

Wellicht een handige tip.  Voor € 2,50 per maand extra kun je de BloX Onbeperkt Bellen toevoegen aan je abonnement. De naam zegt het al. Je kunt dan onbeperkt bellen i.p.v. 150 belminuten.

Met betrekking tot jouw opmerking over de ontbrekende korting. Hier liep een incident voor. Gelukkig is dit opgelost. Als je de laatste factuur bekijkt (en vergelijkt met voorgaande facturen) dan zie je dat de korting is hersteld. Een automatische vergoeding volgt nog. Dit wordt in één collectieve batch voor iedereen gedaan.

RobinSchouten
Level 2
Topicstarter

Hallo Cecilia,

Dank voor je reactie!

Ik heb de extra bundel aangezet.

Wanneer vind de correctie plaats?

0 Kudos
EnergieBoy
Level 20

Zoals Cecilia al beschreef: "Een automatische vergoeding volgt nog. Dit wordt in één collectieve batch voor iedereen gedaan." Het is gelukkig opgelost maar er is op dit moment nog niets te zeggen wanneer de correctie plaats zal vinden. Dit wordt in één collectieve batch voor iedereen gedaan. Nog even geduld hebben 😉

RobinSchouten
Level 2
Topicstarter

Goedemiddag,

Helaas is er alweer het verkeerde bedrag in rekening gebracht.

Hoelang moet ik nog geduld hebben?

0 Kudos
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Dag Robin,

Je maandbedrag staat erin verwerkt en nu de nieuwe Onbeperkt bellen bundel.
De bundel staat er ditmaal eenmalig dubbel in vermeld. Je betaalt bij ons altijd een periode voorruit, dus het is nu de periode oktober en november die berekend worden.

Naar mijn weten klopt de factuur zo. Als er toch iets niet helemaal lijkt te kloppen, geef het dan gerust aan.

0 Kudos
RobinSchouten
Level 2
Topicstarter

Hallo Ryan,

Mijn maandbedrag wat ik heb afgesproken is €12,50 + 2,50 voor onbeperkt bellen.

Dit is al vanaf het begin mis gegaan met meerdere malen de belofte dat het gecorrigeerd zou worden.

Helaas is dit nog steeds niet gebeurd.

0 Kudos
Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Helder, dat verschil tussen de €12,50 en de €12,99 is gekoppeld aan de inflatiecorrectie doorgevoerd is. Deze staat daarvoor ook benoemd op de voorgaande factuur.

0 Kudos