Kan iemand mij begeleiden en aangeven wat voor abonnement ik nu heb?
Ik heb een tijdje terug mijn partner aangemeld bij Red Together/Familie.. maar gaat niet goed denk ik want ze heeft al maanden amper internet.
Kan iemand meekijken, adviseren? Het begint te ergeren.. ben alleen bijna 20 jaar klant bij Vodafone, en zonder problemen, maar nu lijkt het wel alsof Vodafone tegen mij zegt ga weg.. :?
Hoi @SSimsek
Als er een keertje iets fout gaat, binnen die “bijna” 20 jaar, dan moet je niet gelijk gaan zeggen dat Vodafone zou zeggen dat ze je niet als klant willen. Beetje minder kan ook want je weet dat dat echt onzin is.
Daarnaast kan er een instelling verkeerd staat in je MyVodafone en moet er iets aangepast worden. Hieronder een kleine informatie dat eerder aan iemand anders is gegeven:
Data verdelen is niet mogelijk. Iedereen kan van het totaal gebruik maken.
In de My Vodafone App en in My Vodafone stel je alles in voor jouw Red Together groepsleden. Bij 'Together Data beheren' geef je aan wie gebruik mag maken van de gezamenlijke datapot. Lees hier alle info over het instellen en beheren van Red Together.
Instellen of iemand nog gebruik mag maken van de bundel kan via (My Vodafone app):
Producten -> Instellingen Red Together (hier kan je al aangeven of iemand nog gebruik mag blijven maken of niet) -> Data delen en Blox kiezen.
Mocht het niet lukken, laat het dan nog even weten en dan al iemand van Vodafone met je mee kijken en je verder helpen. Ze laten je echt niet in de steek!
Lees bij het wachten op een VodafoneZiggo medewerker onderstaande balk aub:
| ⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten VodafoneZiggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van VodafoneZiggo. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |
Sorry maar ben jij degene die het kan oplossen?
Ik heb hiervoor meerdere maken contact gehad met Vodafone, het rare is ik zie de telefoonnummer van mijn partner niet in de lijst in My Vodafone, en ja als ik al sinds mei hiermee bezig ben en het niet opgelost is begin ik me wel te ergeren, en nee het is geen online wat ik zei over hoe ik me voel...
Ik vroeg of iemand ernaar kan kijken en mij duidelijk een antwoord kan geven van status van zaak en wat er aan de hand is.
De instellingen via My Vodafone gaat niet lukken want haar nummer staat niet in de lijst, nooit gestaan ook, het is telkens als ik in de buurt ben en er is geen wifi dan is mijn hotspot aan, ben ik niet in de buurt, geen wifi? Dan had ze geen internet...
Ik ben paar x langs geweest in de Vodafone Shop, ook niet geholpen.
Dus ik voel me nu even niet welkom nee, graag iemand die mij kan uitleggen wat er aan de hand is en wat er fout gaat.
@SSimsek je hebt dus voor jezelf een Red Together abonnement afgesloten en de bedoeling was het nummer van je partner daar aan toe te voegen?
Hiervoor moet in principe het abonnement en telefoonnummer door jou worden overgenomen.
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen
Gebaseerd op wat je schrijft is het daar al mis gegaan.
Wat voor abonnement had jouw partner voor je hieraan begon? Kan er wel worden gebeld en wordt daar een factuur voor gestuurd? Want als het nummer niet is opgenomen in het Family abonnement moet je partner zelf een abonnement hebben.
Zij was eerst klant bij Telfort :).
İn 2024 stapte ze over naar Vodafone.. ze heeft een standaard abonnement bij jullie, in september kreeg ze een melding dat haar abonnement veranderen in Vodafone Familie maar waarom is ook een mysterie.
Haar klant nummer is : **.
**Moderator: klantnummer verwijderd i.v.m. privacy**
Ik ben geen VodafoneZiggo medewerker het klantnummer kan je beter verwijderen of in je community profiel zetten bij persoonlijke informatie zoals al is aangegeven.
Heeft je partner ook nog een eigen My Vodafone en wat staat daar?
Mensen van VodafoneZiggo kunnen met je mee kijken. Lees onderstaande balk en dan helpen ze je verder, als andere, zelf te bekijken, oplossingen niet helpen. En nee, ik ben niet werkzaam bij Vodafone. Dit is een openbare community waar klanten elkaar proberen te helpen en als dat niet lukt dan komt er iemand van VodafoneZiggo om je verder te helpen.
Lees bij het wachten op een VodafoneZiggo medewerker onderstaande balk aub:
| ⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten VodafoneZiggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van VodafoneZiggo. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |
Hi @SSimsek
We willen jou en je partner zeker niet bij Vodafone wegjagen! Op basis van de gegevens zie ik dat jij een 50GB Family abonnement hebt (klantnummer eindigend op 869). Jouw partner heeft een Family Member abonnement, maar dit abonnement staat niet onder jouw klantnummer. Dit staat nog op haar eigen naam en eigen klantnummer (eindigend op 519). Doordat jouw partner haar abonnement niet onder hetzelfde klantnummer valt maakt zij geen onderdeel uit van de groep om de data binnen het Family abonnement te delen.
Doordat het abonnement van jouw partner een ander klantnummer heeft, zal het abonnement moeten worden overgenomen op jouw contract. Zo komt het abonnement van jouw partner onder hetzelfde klantnummer te hangen. Deze contractoverdracht kan je aanvragen in My Vodafone. Zodra dit is verwerkt, dan kan in My Vodafone ook de Family groep worden geativeerd.
Cecilia bedankt voor de informatie.
Contract overname heb ik al gedaan maanden terug :).
Nu begrijp ik dat, de overname toen niet goed is gegaan?
En als jij nu aangeeft dat ze haar eigen klantnummer nog heeft, waarom heeft ze dan geen internet ?
Omdat ze family member abonnement heeft?
Ik zal de overname nog eens indienen en hopen dat het nu goed gaat.
Je hebt het helemaal juist @SSimsek
Omdat ze een eigen klantnummer heeft en familie member is, van niemand eigenlijk, heeft ze ook geen internet. Als je doet wat Cecilia je heeft aangegeven dan komt het allemaal in orde. Ik ga er ook wel een beetje vanuit dat Cecilia met je mee kijkt of het nu wel goed verloopt.
Zoals @EnergieBoy al aangeeft heb je het helemaal bij het rechte eind @SSimsek. Doordat het Family Member abonnement van jouw partner niet onder jouw contract staat, maakt dit abonnement geen deel uit van de gezamenlijke datapot en is er geen mobiele data.
Wat betreft de contractovername. Je kan dit online regelen, maar je mag natuurlijk ook samen met jouw partner altijd één van onze winkels bezoeken om dit in orde te maken. Belangrijk is wel dat beide partijen dan een legitimatie mee hebben 🙂
Dank je wel.
Er is dus toch ergens een technische fout gebeurd.
Denk dat ik anders langs een winkel ga, want moet ook een nieuwe telefoon denk ik.
Thnx.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.