Vraag
Reacties
Astrid711
Level 1

Service bij hoge rekening

Ik heb al twee maanden een torenhoge factuur. Mijn eigen onachtzaamheid bij het verlengen van een abonnement. Mijn eigen dikke schuld dus, daar ben ik me bewust van maar ik vind het erg jammer dat Vodafone waar ik al zolang bij geabonneerd ben niet even aan de bel trekt om te vragen of dit wel goed is. Deze rekening moet opvallen tussen alle abonnementen en een beetje zorgdragen voor je klanten zou wel fijn zijn zeker omdat de tarieven gemiddeld toch hoger liggen dan sommige goedkope aanbieders. Mij lijkt dat service… wat vinden jullie? 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
5 Reacties 5
EnergieBoy
Level 20

Je wil eerlijk weten hoe ik daar over denk? Het is je eigen verantwoordelijkheid om je abonnement in de gaten te houden. Daarnaast, als je buiten je bundel bent dan stuurt Vodafone je een sms bericht zodat je op de hoogte bent dat je buiten je bundel zit (Vodafone stuurt waarschuwingen wanneer je 80% en 100% van je databundel hebt verbruikt.). Daarnaast kan je ook nog instellen dat je bij extra kosten je dit niet meer kan doen. 

Voor het bellen kan je ook controleren via de VodafoneZiggo app. Heel eenvoudig en je bent dan op de hoogte van je kosten. 

En dan is er nog een mogelijkheid om Blox Beperkt Internet aan te zetten zodat je, wanneer je databundel op is, met een zeer trage snelheid nog op internet kan. 

Lijkt me dat Vodafone genoeg doet om je ermee te helpen. Je kunt ook BloX Onbeperkt Bellen aanschaffen, een extra bundel die je kunt activeren bij een bestaand abonnement voor € 2,50 per maand

xJBx
Level 11

Ik sluit me aan bij @EnergieBoy , dit is je eigen verantwoordelijkheid.

Ik weet niet om welke kosten het gaat, internet of bel, maar bij allebei krijg je een sms bericht dat je bundel bijna op is. Maar als je bij de eerste keer een torenhoge rekening krijgt, dan moet je toch wel achter je oren gaan krabben wat is hier aan de hand. Maar je laat dit ook nog eens een tweede keer gebeuren, dus wat je al zelf zegt, eigen schuld, dikke bult.

Astrid711
Level 1
Topicstarter

Bedankt voor je (anonieme) commentaar Het blijkt toch niet helemaal zo te zijn gegaan als jij verondersteld. De rekeningen zijn vergoed door degene die hier verantwoordelijk voor was en de onbeperkt bellen bundel nu wel aangezet. Ik had overigens geen melding gekregen dat ik over mijn belminuten heen zat. Soms is het niet wat het lijkt…. 

0 Kudos
Astrid711
Level 1
Topicstarter

Bedankt voor je (anonieme) commentaar Het blijkt toch niet helemaal zo te zijn gegaan als jij verondersteld. De rekeningen zijn vergoed door degene die hier verantwoordelijk voor was en de onbeperkt bellen bundel nu wel aangezet. Ik had overigens geen melding gekregen dat ik over mijn belminuten heen zat. Soms is het niet wat het lijkt…. 

0 Kudos
HaJee83
Level 16

(Anonieme) @Astrid711 schreef: Soms is het niet wat het lijkt…. 

Dat klopt 100%, want nergens in je OP meld je dat het ging om een onbeperkt bellen bundel die niet was aangezet. En een melding krijg je alleen als je over je databundel gaat, dat heeft niets met bellen te maken.

Kortom, er is niets mis met de gegeven antwoorden.

0 Kudos