Beste Vodafone (Ziggo),
Met mijn gezin heb ik een Vodafone Family bundel. De contractduur is verlopen en de kids zijn inmiddels volwassen en kunnen nu prima zelf het abonnement regelen.
Ik wil het dus weer gaan opsplitsen. Echter staan alle abbo's op mijn naam vanwege de Family Bundel.
Online via My Vodafone wordt het me ook niet helemaal duidelijk. Dus graag even wat assistentie vanuit Vodafone hierbij.
Thnx alvast!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nope @RoWi . En da's toch best vreemd.
@Meneer C. schreef:Nope @RoWi . En da's toch best vreemd.
En het betreffende nummer staat dan waarschijnlijk ook nog tussen de Family members.
Het ongaat mij trouwens wat een contract of nummer overdracht met een bestelling te maken heeft. Maar een dergelijke opdracht zal een bestelling worden genoemd.
Ofwel het is nog niet verwerkt ervan uitgaande dat dit handmatig gebeurt. Of wel het systeem heeft kuren en is de overdracht ergens blijven hangen.
Ja, volgens mij pauze altijd in termen als "bestelling". 😂 Even zo goed, wat is er nu met mijn "bestelling" gebeurd!?
Toch maar goed dat Vodafone al had besloten dat dit topic was opgelost. 🤣
@Meneer C. schreef:Toch maar goed dat Vodafone al had besloten dat dit topic was opgelost. 🤣
In het als antwoord gemarkeerde bericht wordt ook een sms genoemd is die door het desbetreffende nummer ontvangen?
Goedemiddag @Meneer C.,
Wat ontzettend vervelend dat het allemaal zo stroef verloopt. Nu ben ik hier eens dieper ingedoken, en het klopt dat je hier geen bevestiging van ontvangt en helaas kunnen wij deze aanvraag ook niet zien. Nadat je de aanvraag hebt gedaan via dat online formulier verschijnt er een referentienummer. Die zou je dan even moeten opslaan zodat we je dan verder kunnen helpen. Dus het enige wat je zou kunnen doen, is nogmaals dat formulier voor beide nummers die je graag over wilt laten nemen in te vullen. Pas dan kunnen we een nieuw abonnement opvoeren. Let er dan wel op dat ze geen gebruik meer kunnen maken van de gezamelijke datapot, die komt dan voor die nummers te vervallen.
Je hoeft je overigens geen zorgen te maken dat je gegevens zomaar op straat komen te liggen, dat hebben we goed dicht getimmerd.
Laat je weten of het allemaal is gelukt?
Het zal dan wel aan mij liggen @Roland , maar het is toch raar!? Mijn dochter heeft ook niet gehoord en er valt in de VodafoneZiggo app ook helemaal niets te zien.
Waarom wordt er geen bevestiging en statusupdates gegeven?
De reden dat je dit niet hebt ontvangen is omdat er ook niets goed bij ons is aangekomen.
Wij sturen dus enkel een bevestiging en statusupdate wanneer wij het formulier in goede staat hebben ontvangen en verwerkt @Meneer C.
In dit geval is er niks verzonden omdat er niks bij ons is binnen gekomen om op te pakken en dan zien wij ook niks om een bevestiging over te sturen.
Stuur je nu alsnog alles toe?
Hi @Jamyla . Dank voor je reactie. Jij zegt dat nu wel, maar ik heb zojuist een bericht (mail) ontvangen dat per 1 november het contract overgaat op mijn dochter.
Dus alles is blijkbaar wel goed aangekomen bij Vodafone. En ik heb eerder toch echt geen bevestiging of statusupdates ontvangen.
Goedenavond @Meneer C.,
Dat maakt het wel interessant inderdaad. Ik zie aan deze kant dat de laatste bevestiging van 30 oktober dat het is gelukt, handmatig is gestuurd. Dan lijkt het erop dat de automatische ontvangstbevestiging niet is verzonden.
Ik heb even gezocht en er zijn een aantal problemen geconstateerd met meerdere formulieren op onze website, zo omstreeks (mogelijk al eerder) 30 september, maar ook rond 14 oktober en mogelijk daartussenin. Zo waren formulieren plots niet beschikbaar, kwam er een foutmelding of werden deze simpelweg niet verwerkt. Er is een aanpassing gedaan in de configuratie, en het is gecontroleerd en werkt inmiddels weer.
Ik vermoed (hoop) dat dit gerommel de oorzaak was dat je de automatische ontvangstbevestiging niet had ontvangen destijds. Fijn dat het inmiddels wel geregeld is, ook al had dat wel wat netter gekund, ben ik met je eens.
Ter aanvulling op bovenstaande: normaal gesproken hoor je bij het indienen van een webformulier een automatische ontvangstbevestiging te krijgen, zodat je weet dat het bij ons is aangekomen. Daarna is het, afhankelijk van de voorraad, wachten tot een medewerker dit oppakt en verwerkt. Hierbij zijn ze (of we) verplicht om een bevestiging te versturen of je in ieder geval op de hoogte te brengen.
Hi @Jesse , Thnx voor de updates. En fijn dat het (onderliggende) probleem is opgelost. Binnenkort maar eens uittesten dan, want ik ga er nog een overzetten op naam van mijn zoon. 😂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.