Hallo,
Ik heb onlangs mijn vodafone account met het verkeerde ziggo account gekoppeld. Ik zou dit graag ongedaan willen maken, maar weet niet hoe. Kan iemand mij hierbij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Melvindeesch,
Welkom op de Community van Vodafone!
Ik heb de accounts losgekoppeld. Hierdoor is het account van My Vodafone verwijderd.
Je mag een nieuw account aanmaken voor My Vodafone met een ander e-mailadres (wat nog niet in gebruik is bij voor My Vodafone of Mijn Ziggo).
Hoi @Melvindeesch
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ja hoor, daar kan iemand van Vodafone je wel mee helpen. Als je bij je profielinstellingen alle gegevens invult dan kan iemand van Vodafone direct voor je aan de slag. Ze komen hier elke dag wel een keer langs dus heb even geduld en als ze het hebben aangepast dan krijg je vanzelf bericht van ze.
Succes en fijne December maand gewenst!
Hoi @Melvindeesch,
Welkom op de Community van Vodafone!
Ik heb de accounts losgekoppeld. Hierdoor is het account van My Vodafone verwijderd.
Je mag een nieuw account aanmaken voor My Vodafone met een ander e-mailadres (wat nog niet in gebruik is bij voor My Vodafone of Mijn Ziggo).
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.