Vraag
Reacties
ARNEENJULIE
Level 1

Vodafone: sneller in factureren dan in functioneren

Wat een ervaring bij Vodafone zeg.

Ik belde, na een wachttijd die voelt als een halve werkdag , voor een duo-sim, want hé, ik heb een tweede telefoon. De medewerker zei vrolijk: “Ja hoor, die is beschikbaar!”
Top, dacht ik. Besteld.

Daarna weer bellen (weer dat gezellige wachtmuziekje waar ik inmiddels Stockholm-syndroom van heb) om de duo-sim te regelen. Factuur? Kreeg ik netjes. Product? Geen spoor.

Wéér bellen (ik denk dat ik intussen meer tijd met Vodafone aan de lijn heb doorgebracht dan met familie). En wat hoor ik?
“Oh nee meneer, er is helemaal geen duo-sim beschikbaar”

Weken later probeer ik het opnieuw. Lang wachten (natuurlijk), en ja hoor: “Ze zijn nu wél beschikbaar!”
Drie keer raden wat er gebeurde… juist: helemaal niks.

Vodafone is blijkbaar een bedrijf waar de linkerhand niet weet dat de rechterhand vakantie heeft.
Facturen sturen kunnen ze, communiceren niet. Ik zit met een 2e telefoon waar ik niks mee kan.
Al levenslang klant, maar na dit staaltje organisatiechaos begin ik te denken dat rooksignalen betrouwbaarder zijn.

Vodafone, waar klantgerichtheid in de wacht staat. Letterlijk.

* deze gaat online, want simpel een klacht indien kan ook niet.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
5 Reacties 5
EnergieBoy
Level 20

Hoi @ARNEENJULIE 
Begrijpelijk dat je er niets meer van begrijpt. Want het bestaat gewoon en ze moeten je dit ook kunnen leveren. Op de website staat zelfs: "Met Duo Sim ben je met twee verschillende telefoons op hetzelfde nummer bereikbaar zonder van simkaart te wisselen. Handig wanneer je een carkit gebruikt, of bijvoorbeeld voor in je tweede telefoon. En de kosten van beide simkaarten komen gewoon op dezelfde rekening."

Je Duo Sim vraag je aan in een van onze winkels of via onze klantenservice. Zij sturen vervolgens de nieuwe simkaarten naar je postadres.

De eenmalige aanschafkosten voor Duo Sim zijn € 30 en kan aangevraagd worden voor alle abonnementen. Duo Sim is helaas niet geschikt voor Prepaid.

Heel vreemd dat ze je niet goed hebben kunnen helpen bij de klantenservice en goed dat je hier je klacht/vraag hebt achter gelaten. Er zijn gelukkig zeer ervaren Vodafone medewerkers online die je graag verder helpen en het probleem kunnen oplossen. Heb nog even geduld en dan komen ze je hier helpen.

Lees bij het wachten op een VodafoneZiggo medewerker onderstaande balk aub:

⚠️Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten VodafoneZiggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van VodafoneZiggo. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Goedendag @ARNEENJULIE voor één product en dan zoveel gedoe hebben, logisch dat je het zelf niet meer begrijpt. Zo moeilijk mag het natuurlijk niet zijn om een Duo sim geregeld te krijgen.

In dit geval is de Duo sim opnieuw besteld, je krijgt opnieuw de bevestiging. Vanuit hier wachten we nog op de aankomende factuur, de € 30,00 die voor de eerste gevraagd is, gaan we voor je wegstrepen. Houd je ons op de hoogte rondom de bezorging van deze Duo simkaart? We horen het graag nog van je. 

ARNEENJULIE
Level 1
Topicstarter

Beste Ryan,

Dat wordt de 3e keer dat er op het knopje "bestellen" wordt geklikt door de afdeling verkoop. Ik hoop dat je eerst dubbel gecontroleerd hebt of ze er echt zijn anders wordt het wel heel gênant.

0 Kudos
Jesse
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @ARNEENJULIE,

De bestelling lijkt wederom "vast te lopen" in het systeem. Ik heb dit intern doorgezet naar een collega om te herstellen. Ik begrijp dat hiermee je geduld opnieuw op de proef wordt gesteld, hopelijk duurt het niet lang meer. We hebben er haast achter gezet. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het hier weten. 

0 Kudos
Jesse
Community Moderator
Community Moderator

Ik heb zojuist een terugkoppeling ontvangen. Er zijn de afgelopen tijd problemen geweest met de voorraad en levering van Duo SIM-kaarten. Dit is inmiddels opgelost, maar daardoor is er flinke vertraging ontstaan bij de bestellingen. De achterstand wordt nu weggewerkt, maar ik kan niet precies zeggen wanneer jouw simkaart wordt verzonden. We houden het in ieder geval voor je in de gaten en laten het weten zodra er nieuws is.