Vraag
Reacties
H&M
Level 1

abonnement verlenging klopt niet

Hallo, misschien kan iemand mij helpen. Ik heb 29 november het ziggo internet-tv pakket verlengd. zaterdag 30 november heb ik terug gebeld daar ik nog een vraag had. Daarop wees mij de medewerkster erop dat ik mijn vodafone abonnement ook kon verlengen. Het zou ongeveer 1,80 goedkoper worden. Abonnementsperiode 2 jaar. Hierop heb ik diverse keren gevraagd of het dan ook met 15gb is, wat ik nu ook heb. Dat gaf de medewerkster aan. Nu krijg ik een abo van 11,00 euro met 6 gb. Ik heb vandaag, 1-12-2025 meteen gebeld en bezwaar gemaakt, maar ik kon niet meer terug gezet worden naar mijn oude abo. Wel kan ik het abo binnen 14 dagen opzeggen. 

ik heb 2 vragen. is het mogelijk om de geluidsopname te luisteren, zodat Vodafone weet dat ik uitdrukkelijk heb gevraagd dat ik nog 15 gb zou hebben.

2e vraag als nu het abo opzeg(kan binnen 14 dagen) vervalt dan mijn nummer? is het verstandig om dan even een prepaid te kopen met het nummer wat ik nu heb. En dan verder ga zoeken voor een geschiktere provider?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

mvg

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
7 Reacties 7
amvih
Level 12

Vervelend, maar geluidsopname worden alleen gebruikt voor trainingsdoeleinden, dat wordt ook aangegeven vooraf aan het daadwerkelijke gesprek, dus terug luisteren mag voor dit doel helaas niet eens van de wet.

0 Kudos
Roland
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @H&M

Begrijpelijk dat je via deze weg even contact opneemt om het een en ander uit te zoeken. Helaas is het niet mogelijk die gesprekken terug te luisteren, echter ben ik hier wel ingedoken voor je. Je hebt namelijk voor deze aanpassing altijd een Start M abonnement gehad. Dit start M abonnement is met 3GB data wat wordt verdubbeld naar 6GB data in combinatie met Ziggo. 

Echter zie ik wel dat je gratis 10GB data gratis had per maand, die hierin niet is meegenomen. En ik vermoed dat je dit bedoeld?

0 Kudos
H&M+
Level 1
Nieuw

ja, klopt. Ik weet niet dat de 10GB gratis zijn, omdat ik ze ook al zolang heb. Ik heb wel altijd 15 soms 16 GB gehad. En nu niet meer. Ik vind het vreemd dat er dan wordt gesproken over een aanbieding cq verlenging, terwijl het minder is dan het oude abonnement.

Ik heb de verlenging geannuleerd en ben aan het kijken voor een andere provider die meer te bieden heeft.

In ieder geval bedankt voor het antwoord.

0 Kudos
H&M
Level 1
Topicstarter

Ik wil graag nog even terug komen op mijn vraag. Ik heb maandag mijn verlenging geannuleerd. Hier heb ik dinsdag ook een mail van Vodafone over gekregen dat de verlenging is geannuleerd.  Tot nu is mijn telefoonnummer nog niet vrijgegeven? Ook kreeg ik net een nieuwsbrief mail met dank voor de verlenging! Ik heb niets verlengd. . Gaat nu alles mis bij Vodafone? Het betreft mijn geannuleerde order 563871971. Wat moet ik ik godsnaam hiermee

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @H&M 
Ik zie inderdaad dat de bestelling op 1 december is geannuleerd na contact met één van mijn collega's. De bevestiging is verzonden, maar de contractduur lijkt hierbij niet te zijn teruggezet. Ik heb een case aangemaakt om dit voor je recht te zetten. We houden de case hier in de gaten en zodra er een update is, dan delen we deze met je! 🙂

0 Kudos
H&M
Level 1
Topicstarter

Hallo Cecilia of andere moderator, is er al iets bekend; is contractduur terug gezet en wanneer mijn nummer wordt vrijgegeven? 

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Goed nieuws @H&M. Het bleek in dit geval een kwestie van geduld te zijn, aangezien de annulering van de bestelling er alsnog voor heeft gezorgd dat de contractduur is teruggezet. Je bent op dit moment dus contractvrij. De case zal ik laten sluiten.

0 Kudos