de registratiebonus van € 5 werkt niet bij het opwaarderen van een nieuwe prepaid kaart
En je hebt wel eerst je prepaid simkaart geregistreerd?
Is misschien een overbodige vraag maar je moest eens weten hoeveel mensen dat toch vergeten.
Welk prepaid simkaart heb je aangeschaft? De gratis simkaart versie? Dan heb je geen recht op 5,- euro
Is het de Sim met 5,- euro tegoed (waar je dan 5,- euro voor hebt moeten betalen)? Je ontvangt dan nog eens 5,- euro tegoed na je eerste opwaardering wanneer je je simkaart hebt geregistreerd.
Als dit alles goed is gegaan en je hebt je 5,- euro nog niet ontvangen dan graag even wachten op iemand van VodafoneZiggo. Deze mensen kunnen met je mee kijken en zien wat er fout is gegaan en kunnen dit dan weer in orde maken. Heb dan aub nog even geduld.
Lees bij het wachten op een VodafoneZiggo medewerker onderstaande balk aub:
| ⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten VodafoneZiggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van VodafoneZiggo. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |
Hi @Dave45w687u, welkom hier!
Ik ben even met je mee gaan kijken. Op basis van het My Vodafone account waarmee jouw Community account is gekoppeld, kom ik uit bij de prepaid aansluiting eindigend op 979. Deze prepaid simkaart is een simkaart met een tegoed van € 5,- na activatie.
Als ik in jouw My Vodafone meekijk, dan wordt gevraagd om de contactgegevens in te vullen zodat je na registratie hiervan € 5,- tegoed krijgt bij de volgende opwaardering.
Je geeft aan dat het niet werkt. Ik zie alleen ook geen opwaardering terug nadat de simkaart is geactiveerd? Er wordt nog steeds gebruik gemaakt van het tegoed wat bij activatie al op de simkaart stond. En bovenstaande dient dus ook ingevuld te worden voor de registratiebonus. Kun je dit eens proberen en laten weten of je dan wel de registatiebonus hebt ontvangen? 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.