Goedemorgen,
Ik heb getracht een esim installatie uit te voeren, echter zonder success. Mijn fysieke sim kaart doet het ook niet meer en heb geen netwerkverbinding meer. Ik heb meerdere malen contact gehad met de support afdeling. Zij konden niets voor mij doen en stuurden mij door naar een Vodafone winkel. Gisterenavond kon men in de winkel ook niets doen dan te zeggen dat de installatie 'hing' en waarschijnlijk middernacht doorgevoerd zou worden.
Niets van dat helaas. Meerdere malen opnieuw opgestart zonder succes.
Kan iemand helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste Dennis,
Dank voor jouw reactie. Het is opgelost in de winkel in Zoetermeer (echte professionals). Vervelend dat ik 4 x chat 'support' heb moeten aanvragen en 2 x ervoor naar de winkel moest. De oplossing was simpel - gewoon een nieuwe simkaart (was binnen 5 minuten weer weg).
Hi @SarKar1903
@Wat vervelend dat je eSIM vast loopt en dat je nu helemaal geen bereik meer hebt. Staat je eSIM wel goed in de VodafoneZiggo app? Ik heb wel een begrepen dat daar een ander nummer staat. Gelukkig zijn er mensen van Vodafone aanwezig om je te helpen. Heb daarvoor geduld aub.
Lees bij het wachten op een VodafoneZiggo medewerker onderstaande balk aub:
| ⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten VodafoneZiggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van VodafoneZiggo. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |
Ik heb nu 4 keer 'Support' via de chat gehad. Zoals gezegd: stuurden zij mij door naar de winkel. Die kon ook niets dan af te wachten. Vanochtend weer met support in de chat gesproken. men vertelde mij dat er een bestelling was geplaatst en er niet uit kon worden gezet.
Advies 24 uur wachten (zelfde als gisteren). Ik ga het opgeven denk ik. Ga waarschijnlijk na 17 jaar opzeggen, want dat lijkt de enige oplossing...
Erg jammer dat je het wil opgeven, zeker als je al zo lang trouwe klant bent “geweest”. Het kan toch gebeuren dat er technisch iets mis gaat en dat ze dit moeten oplossen.
Ik begrijp de irritatie en dat het heel erg vervelend is, maar technisch kan er altijd iets mis gaan en dat zijn ze aan het oplossen. En zeg zelf, dat gaat nooit snel genoeg als je niet bereikbaar bent, dat begrijpt Vodafone ook.
Nu wil ik het niet goed praten maar het komt echt wel goed. Als je je informatie update, zoals ik al schreef in mijn vorige bericht, dan kunnen ze gelijk met je mee kijken.
Zal eens vragen of @Cecilia je iets verder kan helpen. Ze werkt bij Vodafone en denk wel dat ze je iets kan melden (goed, of slecht).
Hi @SarKar1903 en welkom op de Vodafone Community,
Het hele gebeuren verdient alles behalve de schoonheidsprijs. Nu is het zeker sportief dat @EnergieBoy aangeeft, technisch kunnen zaken misgaan. Dat is uiteraard ook zo. Alleen wat de oorzaak ook is, de oplossing moet wel bij ons vandaan komen.
Als ik je dossier erbij pak, dan zie ik dat vrijdagavond een simkaart geactiveerd is. Voordat ik nu allemaal zaken verander, hoe staat het daar nu mee? Was dat de oplossing? Ben benieuwd!
Beste Dennis,
Dank voor jouw reactie. Het is opgelost in de winkel in Zoetermeer (echte professionals). Vervelend dat ik 4 x chat 'support' heb moeten aanvragen en 2 x ervoor naar de winkel moest. De oplossing was simpel - gewoon een nieuwe simkaart (was binnen 5 minuten weer weg).
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.