Ik heb het volgende probleem, een maand geleden heb ik mijn iPhone gekregen en de daarbij behorende papieren van Vodafone. Hier zat ook iets bij voor mijn e-sim. Nu kan ik dat niet meer terug vinden van mijn e-sim. Dus ik wil mijn e-sim opnieuw aanvragen want ik heb nu natuurlijk na de overgang geen internet en telefoon meer. Dus ik hoor graag hoe ik dat kan regelen. Een myvodafone kan ik ook niet aanmaken, omdat ik geen sms'jes kan ontvangen. Dus ik heb best wel even stress.
Goedemorgen @jfotten
Als je de voucher kwijt bent, kun je de eSIM niet zelf opnieuw installeren, maar moet je langsgaan bij een Vodafone winkel (neem je ID kaart en bankpas mee) of contact opnemen met de klantenservice. Je kan ook hier wachten op hulp van een Vodafone medewerker.
Lees bij het wachten op een VodafoneZiggo medewerker onderstaande balk aub:
| ⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten VodafoneZiggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van VodafoneZiggo. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |
Hi @jfotten,
Logisch dat je even hiervan in de stress schiet. Ik zie dat de portering staat gepland voor 1 december. De papieren voucher met daarin de QR code ben je helaas kwijt. Nu is het zo dat wij de eSIM PDF via e-mail ook nog toesturen bij nieuwe aansluitingen. Dit is beveiligd met een wachtwoord. Het wachtwoord is de laatste 9 cijfers van het IBAN. We sturen deze e-mail zodra het abonnement actief wordt.
Mocht het zo zijn dat het versturen/ontvangen van deze PDF niet is gelukt, dan is het de kortste klap om op de dag van activatie even langs een Vodafone winkel te gaan met je legitimatie op zak. Zij zullen je dan helpen met de activatie van de eSIM.
Cecilia, dank je wel voor je antwoord. Maar ik moest mijn gegevens invullen en dat is met het nummer van mijn prive telefoon. Die heb ik besteld via Belsimpel en daar heb ik nooit een QR code van gehad. Dus ik denk ik daarvoor bij bij BelSimpel ga aankloppen. Waar het nu om gaat is een zakelijke telefoon, door jullie afgeleverd hier thuis. En daar ben ik de voucher van kwijt en ik heb niets per mail gehad. Mijn zoon gaat nu naar de Vodafone winkel met legitimatie en contract op zak. Ik denk dat dit wel goed gaat komen dan.
Oh oh, als je dan maar wel de juiste persoon stuurt en die ook op het zakelijke contract staat! Want anders gaat je zoon voor niets naar een Vodafone Winkel 🙂
Ah, dan heb ik gekeken bij je persoonlijke nummer @jfotten! Een ongeluk zit in een klein hoekje. Maar ik ga er vanuit dat alles in de winkel netjes met jouw zoon wordt geregeld! Houd ons maar op de hoogte via deze weg 🙂
zal ik zeker doen. En ik ga ook aan belsimpel vragen hoe en wat. Mijn vrouw is van de week ook overgestapt en die heeft ook al issues gehad met haar QR code, maar dat is ook door belsimpel opgelost.
@Cecilia mijn zoon is gisteren in de winkel in Amsterdam Noord geweest en daar is hij heel fijn geholpen. Alles werkte binnen 15 minuten dus hij is blij.
nu die van mijn vrouw nog. Belsimpel is druk door Blackfriday, dus mijn vraag is kan zei ook terecht bij de winkel van jullie of moeten we echt wachten op belsimpel?
Als de vrouw des huizes via BelSimpel een Vodafone abonnement heeft afgesloten, dan is ook zij van harte welkom in onze winkel! 🙂
@Cecilia dank je wel voor je bericht maar ook van mijn vrouw is geregeld. Dus top. Nu alleen de mijne nog. Ik ga morgen de overstap maken naar VF maar ik heb nog geen e-sim. BElsimpel zegt dat ik per mail krijg. Maar krijg ik die niet ga ik wel gelijk naar de Vodafone shop
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.