Vraag
Reacties
Oplossing
Johan van Egdom
Nieuwkomer

CI+ module opzeggen

Ik wil graag de CI+ module opzeggen. Hij wordt niet gebruikt.

Maar ik kan dat niet vinden via mijn.ziggo. Daarom op deze manier.

 

vr gr

Johan van Egdom

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@Johan van Egdom Dankjewel! Ik heb de CI+ module voor je opgezegd. Je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail en een retourdoos om hem in te retourneren. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Dave
Level 20

Ik ga dit voor je voorleggen aan een Ziggo Medewerker en deze zal de CI+ Module dan voor u opzeggen en uit uw abonnement halen.

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @Johan van Egdom, dit kunnen we voor je regelen! Heb je voor mij de laatste 4 cijfers van het smartcardnummer waar het omgaat? Dan kan ik deze uit jouw account verwijderen. 

Johan van Egdom
Nieuwkomer
Topicstarter

Dank voor je antwoord

dat is 2646

 

Johan

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@Johan van Egdom Deze staat inderdaad niet in je profiel. Ik vermoed dat je deze ooit gekocht hebt. De andere extra CI+ module heb je wel in gebruik? 

Johan van Egdom
Nieuwkomer
Topicstarter

Dit nummer heb ik uit mijn profiel. (zie bijlage)

Ik zal straks op het kaartje zelf kijken. 
Het is ooit omgeruild omdat de eerste het niet deed. 


grts

Johan

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@Johan van Egdom Helemaal goed dan wacht ik dat even af! 

Johan van Egdom
Nieuwkomer
Topicstarter

Op het kaartje staat hetzelfde nummer maar dan ook nog 47 erachter. 
laatste 4 dus: 46 47

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@Johan van Egdom Dankjewel! Ik heb de CI+ module voor je opgezegd. Je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail en een retourdoos om hem in te retourneren.