De Horizonbox geeft foutcode CS9097.
De instellingen gecontroleerd en reset uitgevoerd, coax gecontroleerd, UTP- kabel door gemeten, het probleem blijft.
Tevens wordt het geluid soms niet weergegeven en na herstart werkt dit wel. Kan iemand nog een goed advies geven.
@Kingstra Je schrijft Horizonbox. Bedoel je hiermee de Mediabox XL mee? Deze moet je sowieso niet met een netwerkkabel met een connectbox verbinden. De MediaBox XL heeft een eigen ingebouwd modem. Deze doet zijn werk via de coax kabel.
Als dit niet goed gaat zou het dus in de aansluiting kunnen zitten. (behalve als de box in Eco stand staat en het probleem net na het aanzetten optreedt).
Zou je wat foto's kunnen posten van de plek waar het signaal binnenkomt en hoe de Mediabox is aangesloten.
Heb je een los modem (bijv. connect box) en deze met utp aangesloten op de horizon?
Niet doen, geeft veel onvoorziene problemen.
Overigens heeft een utp kabel verder niets te maken met deze foutcode.
Al de internet functies van de mediabox xl (horizon) gaan via zijn eigen ingebouwde modem en coax.
Verwijder uit thuisnetwerk | Klantenservice | Ziggo
Hoi @Kingstra!
Nou zeg, wat jammer dat je deze foutmelding krijgt 😞 Je kunt de tips van @jansmarcel en @Steefb doorlopen. Hoe gaat het dan?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.