Vraag
Reacties
Kingstra
Nieuwkomer

CS9097

De Horizonbox geeft foutcode CS9097.

De instellingen gecontroleerd en reset uitgevoerd, coax gecontroleerd, UTP- kabel door gemeten, het probleem blijft.

Tevens wordt het geluid soms niet weergegeven en na herstart werkt dit wel. Kan iemand nog een goed advies geven.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
3 Reacties 3
jansmarcel
Level 16

@Kingstra  Je schrijft Horizonbox. Bedoel je hiermee de Mediabox XL mee? Deze moet je sowieso niet met een netwerkkabel met een connectbox verbinden. De MediaBox XL heeft een eigen ingebouwd modem. Deze doet zijn werk via de coax kabel. 
Als dit niet goed gaat zou het dus in de aansluiting kunnen zitten. (behalve als de box in Eco stand staat en het probleem net na het aanzetten optreedt). 
Zou je wat foto's kunnen posten van de plek waar het signaal binnenkomt en hoe de Mediabox is aangesloten.

0 Kudos
Steefb
Level 20

Heb je een los modem (bijv. connect box) en deze met utp aangesloten op de horizon?

 

Niet doen, geeft veel onvoorziene problemen.

 

Overigens heeft een utp kabel verder niets te maken met deze foutcode.

 

Al de internet functies van de mediabox xl (horizon) gaan via zijn eigen ingebouwde modem en coax.

 

Verwijder uit thuisnetwerk | Klantenservice | Ziggo

 

 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hoi @Kingstra

Nou zeg, wat jammer dat je deze foutmelding krijgt 😞 Je kunt de tips van @jansmarcel en @Steefb doorlopen. Hoe gaat het dan?

0 Kudos