Ik heb een tv Philips, Elke keer ik doe de tv aan, de tv reageert niet. Daarna een paar seconden later doet ie het wel en daarna gaat ie uit dit gebeurd 10 keer achter elkaar. Ik kan wel de zenders veranderd, maar de geluid is uit. ik heb al gedacht in een andere tv kopen, maar…
@Maria24 Welke mediabox heb je precies van Ziggo?
Heel soms wil het helpen om de TV 5 minuten van de stroom te halen.
Hoi Bert, ik heb mediabox next.
Ik heb al geprobeerd televisie uit van de stroom, maar dat helpt niet
Kun je in de Instellingen van de Next Eén knop voor uit- en aanzetten op AAN zetten en in de TV EasyLink op AAN zetten?
Dat wil de communicatie tussen de Next en de Philips wel eens verbeteren.
Althans, bij mij werkte dat goed met een Philips TV.
Dank je wel, ik ga het proberen.
Dag @Maria24
Is het nog gelukt rondom de instellingen en het wijzigen? We horen het graag nog van je.
ik heb Mediabox next, In de woonkamer, maar op mijn slaapkamer staat een kleine kastje met een blauw lampje van de Ziggo, En de tv van de slaapkamer gaat altijd out, de problemen staat in de televisie boven met de kleine kastje
Hoi,ik heb all gedaan maar helpt niet
Wat jammer dat het nog niet is opgelost @Maria24.
Je geeft aan dat je meerdere televisies hebt. Zou je de Next (Mini) eens op de andere televisie willen proberen? Ik ben benieuwd of het geluid dan ook problemen geeft.
ik denk misschien de problemen kunnen zijn ook de tv zelf, hij is vijf jaar oud
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.