Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Gratis Extra Movies & Series L doet het nog steeds niet.
Ivm een nieuw abonnement van Vodafone heb ik nu Movies & Series L gratis in mijn pakket. De activatie-email heb ik ontvangen. Ik heb mijn keuze bevestigd. Toch kan ik na meer dan 24 uur nog steeds niet HBO e.d. kijken. Het zou een paar uur duren...
Hoe probeer je het te bekijken? Via de Ziggo Go app kan het sowieso langer duren. Als het op de TV is, log in op je Mijn Ziggo, klik op Producten en scrol naar beneden totdat je de smartcard of mediabox tegenkomt waar het om gaat. Klik dan op Zenders en pincode herstellen en klik als laatste op Opnieuw ophalen. Wanneer je dit doet, moet de mediabox aan staan. Hopelijk werkt het dan binnen een kwartiertje 🙂
Dank voor je antwoord. Het opnieuw ophalen van de zenders kan niet. Net ziggo gesproken. Er is een storing die al sinds maandag duurt. Ze hebben geen idee wanneer die opgelost is. Ik had ook niet het idee dat men erg hun best doet. Mensen die iets moeten doen zitten in buitenland. Waarschijnlijk lekker goedkoop ge-outsourced, waarbij het leveren van kwaliteit niet meer nodig is. De medewerker leek mij een zeur te vinden, omdat het een gratis product is.
Onbekend wanneer het opgelost is. Kan nog dagen duren.
Sja, een storing is helaas een storing, daar kun je dan weinig aan doen. :disappointed_relieved: Waarom het in het buitenland moet opgelost worden weet ik niet, misschien juist handig in verband met tijdzones? Zodat de Nederlanders hier overdag ermee aan het werk kunnen en de anderen 's nachts? Ik hoop in ieder geval voor je dat het snel opgelost is!
Omdat dat automatisch gestuurde mails zijn. Doorgaans krijg je een bevestiging van de bestelling, die wordt automatisch verstuurd wanneer de order binnen is.
TheoTheoTheo Net als je het extra On Demand pakket wil uittesten is er storing:disappointed_relieved: Jammer om te lezen dat je ook nog een vervelende ervaring hebt gehad met de klantenservice. Hoe staat het er inmiddels voor? Werkt het inmiddels?