Dag
Dina40 Mooi dat het zover is opgelost, maar jammer dat dit niet is gelukt met de XL.
Maar nu het wel werkt met een Humax, wil dat nog niet helemaal zeggen dat het ook daadwerkelijk aan de XL ligt. Want als dat een vast issue van deze ontvanger is, zouden veel meer mensen er last van moeten hebben. Het kan dus ook nog best aan de combinatie van XL en je Tv te wijten zijn. Bij de Humax zie ik dat soms ook wel.
Maar het is inderdaad een zegen als je weer ongestoord Tv kan kijken. Al weet ik nu nog niet helemaal wat de banner inhoudt...
Welke Humax heb je? Sowieso ondersteund deze bv. geen replay, heeft de Humax minder tuners aan boord (de 5100c en 5300c maar één) en is de nieuwe 5500c uitgebracht om het gemis van de analoge zenders op te vangen. Deze is dus heel summier uitgevoerd en daarin kan geen smartcard worden gebruikt. De 5050c heeft 2 tuners en een schijf van 350 Gig, en ondersteund géén Interactieve Tv. De 5200c heft tevens 2 tuners en heeft een schijf van 500 Gig. Deze ondersteund wel Interactieve Tv* (*alleen in oud Ziggo gebied mét gebruik van een smartcard). De 5400c is technisch gelijk aan de 5200c, maar heeft een schijf van 1000 Gb, ofwel 1 Tb.
Dus geef even aan welke je hebt. Zoals je aan mijn handtekening kan zien ken ik ze allemaal wel.