Sinds een paar dagen kan ik Netflix niet meer openen, ik krijg dan een foutcode Ui-800-3. Ik heb gewoon internetverbinding dus dat is niet het probleem.
Heb een paar keer de Next Mini opnieuw gestart via stekker er even uit en via mijn account van Ziggo, ook heb ik het internet opnieuw opgestart maar niks lijkt te helpen en ik blijf dezelfde foutmelding zien.
Andere apps zoals Disney en Prime doen het wel. Alle tv zenders ook maar Netflix dus niet.
Wat kan ik nog meer proberen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ga naar Netflix en klik account, dan toegang apparaten en maak deze leeg.
Haal de Next Mini van de stroom na minuut er weer op
druk op de Knop en ga naar Apps
Log in met je gegevens en als goed is zou het moeten werken
na he Afsluiten kan je daarna kanaal 150 gebruiken.
Ga naar Netflix en klik account, dan toegang apparaten en maak deze leeg.
Haal de Next Mini van de stroom na minuut er weer op
druk op de Knop en ga naar Apps
Log in met je gegevens en als goed is zou het moeten werken
na he Afsluiten kan je daarna kanaal 150 gebruiken.
Hi @Ahulsbe en welkom op de VodafoneZiggo Community,
De foutmelding Ui-800-3 is er eentje die wij vaker tegenkomen bij Netflix. Dan vult de app op, gebeurt soms. De tip van @Dave hoort dat op te lossen bij de Next Mini. Er spelen ook weleens andere oorzaken een rol. Heeft de link van @Steefb je verder geholpen of kwam je er met Dave zijn tip uit?
Vink dan vooral een oplossing aan en anders zitten wij voor je klaar!
Het is inmiddels gelukt om weer toegang te krijgen via de link van Steefb. Bedankt voor de reacties 😊
Graag gedaan om te helpen 😊
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.