Vraag
Reacties
Oplossing
stephan93
Level 1

Hoe kan ik een film verwijderen uit aanbevelingen?

Wij krijgen sinds gisteren ineens constant een banner met de aanbeveling voor de film "five feet apart". Mijn vriendin heeft taaislijmziekte en dus hebben we geen zin om constant deze banner te zien. Worden we niet blij van.. 
Ik heb al contact gehad met de klantenservice die zeiden eigenlijk dat ze niet zo veel konden doen, de  man aan de telefoon raadde me aan om hier naartoe te gaan en het hier te posten omdat de juiste mensen het dan misschien zien. Ik heb al best veel geprobeerd. Inclusief het aan en uitzetten van persoonlijke aanbevelingen. Fabrieksinstellingen van de box terugzetten. Een nieuw profiel aanmaken en switchen naar een ander profiel e.d. Niks helpt. Ik hoop dat iemand anders hier nog een idee voor heeft of iets kan doen. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Direct al een update @stephan93 - We gaan de film eruit halen en een andere inzetten. Na vandaag zie je de aanbeveling niet meer in het hoofdmenu.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Level 21

Heel begrijpelijk dat dit jullie emotioneel treft.

Ik weet helaas uit meerdere persoonlijke ervaringen en mijn werk in ziekenhuizen dat je telkens dingen tegenkomt die je pakken.

Mijn advies en voor ons de oplossing: Ga de confrontatie aan met situaties en doorleef ze, dat maakt de communicatie opener.

Het kan met regelmaat hard aankomen en emotioneel zijn, die confrontaties en belevingen, maar ik en mijn niet meer aanwezige lief zijn er sterker door geworden en hebben daardoor een fijne en humorvolle periode door kunnen maken en daardoor heeft het mij ook geholpen om daarna makkelijker door te gaan en die wetenschap was eerder voor beiden ook een opluchting en maakte alles overzichtelijker en duidelijker, geen onzekerheden meer en vragen die waren blijven liggen en had ik maar.

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @stephan93 , welkom op de Community,

Goed dat je je verzoek hier plaatst, ik kan me ontzettend goed voorstellen dat dit confronterend en vervelend is. Deze aanbeveling hangt niet samen met persoonlijke kijktips, maar is een vaste banner die periodiek voor iedereen wisselt. Er is dus geen instelling waarmee je het kunt aanpassen.

Wel heb ik overleg hierover gehad: Maandag komt er weer een nieuwe roulatie en zie je deze banner dus sowieso niet meer. Er wordt nog gekeken of we dit eenmalig iets eerder kunnen doen, maar dat kan ik nog niet beloven.

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Direct al een update @stephan93 - We gaan de film eruit halen en een andere inzetten. Na vandaag zie je de aanbeveling niet meer in het hoofdmenu.

stephan93
Level 1
Topicstarter

Hey Alex,

Echt heel erg bedankt hiervoor! Heel erg blij mee 🙂