Mijn Humax iHDR5200c met smartcard kan alles ontvangen behalve de RTL zenders.
- Ik heb in de mijn ziggo omgeving op heractiveren geklikt toen flinke poos gewacht maar na een half uur is nog steeds alles hetzelfde.
- Ik heb de Humax naar fabrieksinstellingen teruggezet en toen weer opnieuw de zenders laten zoeken maar ik kan nog steeds geen RTL zenders ontvangen.
Wie weet wat er aan de hand kan zijn?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Random ,
Heb je al geprobeerd om in mijnZiggo op heractiveren te klikken terwijl de Humax aan staat op RTL 4?
Check of dit goed staat.
Frequentie: 474 MHz
NetwerkID: 5555
Modulatie: QAM256
Symboolsnelheid: 6900
Bedankt @Steefb
Dat heb ik inderdaad ook gecontroleerd maar vergeten bij de topic start te vermelden.
Dat staat exact zoals jij aangeeft en ik kan ook verder alle zenders ontvangen voor zover ik heb overzien alleen de RTL stations kan ik geen enkele van bekijken dan krijg ik een E06 foutmelding.
Het is apart want een aantal van de andere zenders zitten ook achter de codering maar die kan ik gewoon probleemloos bekijken alleen de RTL kanalen niet.
Hi @Random ,
Heb je al geprobeerd om in mijnZiggo op heractiveren te klikken terwijl de Humax aan staat op RTL 4?
Ik heb inderdaad op heractiveren geklikt maar of ik toen RTL4 op had staan weet ik niet meer dat kan ik wel even proberen.
Dan zal ik dat zo laten weten.
Top, goed om te horen😄
Ik zie dat er geen knop meer is om je antwoord als oplossing te kiezen helaas.
Ik denk dat we dat ook niet meer zelf mogen doen 🤷
@Random schreef:
Ik zie dat er geen knop meer is om je antwoord als oplossing te kiezen helaas.
Ik denk dat we dat ook niet meer zelf mogen doen 🤷
Die knop is er volgens mij alleen als je zelf een topic start. Als iedereen dat zou kunnen doen dan zal het snel een zooitje worden.
Iemand die het kan en mag heeft al op het icon geklikt zie ik.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.