Ik begrijp uit andere reacties dat dit kan via een Moderator. Hoe werkt dit precies?
Hiervoor zijn activeringskosten bij betrokken; da's geen probleem
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Bert en dan alleen telefonisch (va 088-1212808), begrijp ik? Ik zie geen formulier of andere optie...
Dan ga ik morgen bellen. Bedankt voor reageren
@Dribbeldra Dit kan op dit moment alleen via deze afdeling: Bedenktijd en annuleren | Klantenservice | Ziggo
@Bert en dan alleen telefonisch (va 088-1212808), begrijp ik? Ik zie geen formulier of andere optie...
Dan ga ik morgen bellen. Bedankt voor reageren
Ik zie dat het inmiddels is gelukt, @Dribbeldra. Top! Laat je het ons weten als we nog met iets kunnen helpen? 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.