Heb jij een mislukte opname of is de serie-opname niet compleet? Meld het dan hier! Wij zijn op zoek naar voorbeelden die we rechtstreeks doorgeven aan de afdeling Technology. Waar mogelijk herstellen zij dat zo snel mogelijk. Daarnaast zijn onze collega’s bezig om alle issues structureel op te lossen.
* Gebruik onderstaand sjabloon voor een snelle verwerking van jouw voorbeeld. Bewaar de mislukte opname nog wel even op je Mediabox zodat wij deze kunnen analyseren.
Datum uitzending:
Tijdstip uitzending:
Zender:
Programma:
Ontbreekt de opname uit de lijst (overgeslagen)?:
Of staat er een uitroepteken bij (mislukt)?:
Staat er ook "Opname mislukt omdat het tv-schema is gewijzigd."?:
Aanvullende info: (optioneel)
< Ik wil een fout in de TV Gids doorgeven >
@SRF Fijn dat de opname nu wel loopt.
Hallo, ik heb insgesteld dat alle afleveringen opgenomen moetn worden. Doch, zaken die komen in andere Seizoen Afleveringen nemen niet op. Bij Gepland staat geen enkele aflevering in Opname. Bij andere Programma's staan hele lijsten van Opname-Overzicht, ook in BCC-First. Het lijkt nog niet goed te gaan.
Aanvulling; Als ik hem op Kijklijst zet kom die wel naar voren.
Datum uitzending: 29-01-2023
Tijdstip uitzending: 22:32uur
Zender: Net5
Programma: Exodus: God and Kings
Er staat er een uitroepteken bij (mislukt)?:
@SRF Zie je het programma op dit moment terug in je opnamelijst? Kun je anders een schermopname / foto delen van wat je precies ziet?\
@TiesD Datum uitzending: 29-01-2023
Tijdstip uitzending: 22:32uur
Zender: Net5
Programma: Exodus: God and Kings
Er staat er een uitroepteken bij (mislukt)?:
Hier lijkt inderdaad iets misgegaan te zijn. Zo te zien lukt het op het moment ook niet om het programma via Replay TV terug te kijken. Ik heb dit direct doorgegeven zodat hierop actie ondernomen wordt.
Hallo, hier beeld van vandaag.
Nu ga ik hem in Opnemen zetten. Hij gaf aan dat Serie Gepland is.
Nu ga ik bij Bewaard/ Gepland en nu kwam dit naar voren, na 2 keer annuleren.
Ik ga afwachten wat hij komende dagen gaat doen.
@SRF Hallo, hier beeld van vandaag.
Nu ga ik hem in Opnemen zetten. Hij gaf aan dat Serie Gepland is.
Nu ga ik bij Bewaard/ Gepland en nu kwam dit naar voren, na 2 keer annuleren.
Ik ga afwachten wat hij komende dagen gaat doen.
Super dat je zo druk aan het testen bent geslagen. We wachten je bevindingen met de geplande serie opname dan even af.
Het is de laatste dagen, na een periode van weinig issues wat dit betreft, weer helemaal raak: donderdag (2 feb) Op1 (NPO1) niet opgenomen (zag dat achteraf) en ik zag geen rode cirkletjes meer bij toekomstige uitzendingen, dus serie-opname maar opnieuw ingesteld. Vrijdag (3 feb) Vandaag Inside (SBS6) niet opgenomen (zag dat tijdens de uitzending, wel rood cirkeltje. maar er werd niets opgenomen) en ook hier bij alle toekomstige uitzendingen geen rood cirkeltje meer, dus ook maar opnieuw ingepland.
@Jos_V Ik zag ook bij mij Vandaag Inside niet was opgenomen. Dacht dat ik het zelf per ongeluk verwijderd had. Want de afgelopen week wordt het dubbel opgenomen iedere dag (aflevering 14 en 19 staat er dan bijvoorbeeld). Maar bij mij was gister ook alles weg. Ook toekomstige opnames. Ik heb de herhaling in de nacht - met iets minder reclame - maar teruggekeken.
@ChielOver Yep, dubbele opnames ook gehad gedurende 3 dagen of zo (dat was dus zo te zien een EPG-issue). Volgens mij wordt het reclameblok bij VI meestal niet direct gemarkeerd, dus ik kon tijdens het terugkijken met 45 min vertraging de reclame gewoon doorspoelen :-).
net5 serie opname private eyes zondag 5-2
opnames zijn gemaakt en stonden ook als private eyes onder de opname
Maar wat er was opgenomen is
17:44 10 jaar Grenzeloos Verliefd
19:01 Het roer om
en zo staat het nu ook in ziggogo.tv
Is dit weer de dubbele opname bug ?
Dus serie opname denkt nu onterecht dat afleveringen 5 en 6 zijn opgenomen van private eyes
En gaat ziggo nu weer helemaal niets doen om de serie opnames te corrigeren ?
Ik heb wederom George Gently weer moeten instellen op op te nemen. Eerst Serie opnemen genomen geprobeerd, er kwam geen Rood Cirkeltje. Daarna Enkele Opname, wat lukte. Daarna Serie Opname ingesteld. Bij Gepland staan nu diverse aflevering voor Opname gereed.
Wanneer gaan we Resultaten zien dat het beter wordt. Zonodig, waarom niet Vraag als Oplossen niet lukt, wat dan te doen.
Uitgangspunt moet zijn dat het goed werkt, zeker al na zo'n lange tijd van Problemen.
Hi @mdpeters124 - Dank voor je melding, het is niet nodig om het in beide topics neer te zetten. Staat het bij jou nu nog steeds als "Private Eyes" erin, want dat vind ik niet terug. Het is mogelijk dat het invloed heeft op de bug, ik zal hem er aan toevoegen. Het heeft inderdaad tijdelijk er zo in gestaan maar werd uiteindelijk niet uitgezonden.
@Jos_V en @ChielOver - Heel gek dat jullie dit plotseling ervaren. Ik heb er nog geen specifieke reden voor kunnen vinden, nieuwe voorbeelden blijven welkom, we gaan het onderzoeken.
@Alexik heb die onzin opnames verwijderd maar de serie opname is nu dus kaduk, net zoals bij nancy drew vorige week
@Alex @mdpeters124 Geplande serie-opname Vandaag Inside (vanavond en verder) is weer verdwenen zie ik net, nieuwe serie-opname inplannen lukt niet (altijd melding dat het gelukt is, maar nergens rood cirkeltje, geprobeerd/gecheckt met zowel webapp als Next box), heb nu maar alleen een losse opname gepland vandaag, dat lijkt wel te lukken. Het is echt helemaal mis weer 😞
Datum uitzending: 06-02-2023
Tijdstip uitzending: 21:38uur
Zender: SBS6
Programma: VANDAAG INSIDE
Ontbreekt de opname uit de lijst (overgeslagen)?: Ja ik neem op maar komt niet in opnamelijst te staan en geen rode stip/cirkel in tv gids
Of staat er een uitroepteken bij (mislukt)?: nee
Staat er ook "Opname mislukt omdat het tv-schema is gewijzigd."?: nee
andere orde maar de replay op paramount network 5-2 werkt bij 2 programma's niet
23:15 training day
01:45 the orville
NB1 meerdere afleveringen orville hierna zijn wel af te spelen
NB2 op de next geen pijltje op ziggogo.tv wel een pijltje maar geen afspeel knop
@Jos_V schreef:@Alex @mdpeters124 Geplande serie-opname Vandaag Inside (vanavond en verder) is weer verdwenen zie ik net, nieuwe serie-opname inplannen lukt niet (altijd melding dat het gelukt is, maar nergens rood cirkeltje, geprobeerd/gecheckt met zowel webapp als Next box), heb nu maar alleen een losse opname gepland vandaag, dat lijkt wel te lukken. Het is echt helemaal mis weer 😞
Hier hetzelfde. Vanaf vrijdag gaat het wel weer goed. Denk ik..
Het Blok Australië - gaan we weer - nam ook aflevering 1 niet vanzelf op. Nu de herhaling handmatig ingepland.
En Reno Rumble - vorige week gemeld - klopt ook nog steeds niet.
Seizoen 1 heeft sowieso maar 27 afleveringen. En het staat er dubbel in.
@ChielOver @Alex Het lijkt erop dat voor Vandaag Inside vanaf donderdag het rode cirkeltje er weer bij staat, heb die van vandaag en morgen dus maar "los" ingeprogrammeerd. Is het dan toch een EPG-issue? Jammer dat we die EPG niet als CSV of XML of zo kunnen downloaden, incl. alle id's etc. (en evenzo onze eigen opnamelijst kunnen opvragen), mijn handen jeuken om zelf te kunnen analyseren wat de oorzaak van dit alles is :-).
@BALLEBO Datum uitzending: 06-02-2023
Tijdstip uitzending: 21:38uur
Zender: SBS6
Programma: VANDAAG INSIDE
Ontbreekt de opname uit de lijst (overgeslagen)?: Ja ik neem op maar komt niet in opnamelijst te staan en geen rode stip/cirkel in tv gids
Of staat er een uitroepteken bij (mislukt)?: nee
Staat er ook "Opname mislukt omdat het tv-schema is gewijzigd."?: nee
Dankjewel voor het melden. Ik heb dit doorgegeven aan de afdeling die dit nader kan onderzoeken.
@mdpeters124 andere orde maar de replay op paramount network 5-2 werkt bij 2 programma's niet
23:15 training day
01:45 the orville
NB1 meerdere afleveringen orville hierna zijn wel af te spelen
NB2 op de next geen pijltje op ziggogo.tv wel een pijltje maar geen afspeel knop
Hartelijk dank voor het signaleren. Ik constateer bij deze content op kanaal Paramount Network inderdaad hetzelfde. Ik heb dit direct doorgegeven aan de afdeling die hierop actie kan ondernemen.
@Jos_V schreef:
@Alex @mdpeters124 Geplande serie-opname Vandaag Inside (vanavond en verder) is weer verdwenen zie ik net, nieuwe serie-opname inplannen lukt niet (altijd melding dat het gelukt is, maar nergens rood cirkeltje, geprobeerd/gecheckt met zowel webapp als Next box), heb nu maar alleen een losse opname gepland vandaag, dat lijkt wel te lukken. Het is echt helemaal mis weer
Hier hetzelfde. Vanaf vrijdag gaat het wel weer goed. Denk ik..
Zojuist heb ik dit ook even getest. De opname gaat op mijn eigen Mediabox Next en op de testopstelling wel goed. Staat de gepland opname er bij jou inmiddels ook goed in?
Het Blok Australië - gaan we weer - nam ook aflevering 1 niet vanzelf op. Nu de herhaling handmatig ingepland.
Over Het Blok Australië hebben we te horen gekregen dat de info op basis van de bron is aangepast. Ze hebben een aantal afleveringen opgesplitst, wat resulteert in een andere Seizoens- afleveringsnummering. Hoe staat de opname er bij jou op dit moment in?
En Reno Rumble - vorige week gemeld - klopt ook nog steeds niet.
Seizoen 1 heeft sowieso maar 27 afleveringen. En het staat er dubbel in.
We hebben hierop terugkoppeling ontvangen van de EPG leverancier. Volgens de bron is aflevering 28 (Reno Rumble) de seizoensfinale van Seizoen 1. Zie ook: https://www.imdb.com/title/tt4723786/episodes?season=1&ref_=tt_eps_sn_1 Het genoemde tijdslot is wel aangepast.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.