Vandaag is monteur langs geweest, ivm mindere modem data. Gaf niet zoveel problemen wanneer ik het modem elke dag opnieuw opstart, maar goed zo zou het niet moeten werken. Jaren geleden is er al eens kabelbreuk geconstateerd, na maanden discussie met BAM, over hoe zie die nieuwe kabel mijn huis in moesten krijgen, stop gezet die order, en is signaal verhoogd, wat voldoende leek, merkte geen problemen met internet en tv. Er zit nu alleen een modem aangesloten op het aansluitpunt. Daarvoor POA, met aangesloten next media plus ci+ module wat wel problemen gaf soms.
En hier veel discussie over het toezenden van een POA(splitter).
Monteur constateerde vanmorgen uiteraard kabelschade, heb de situatie toegelicht, hoe het destijds ging met BAM. Hij heeft een order aangemaakt voor schadekabelservice, of zoiets. Daar heb ik voor vrijdag een afspraak mee. We gaan kijken hoe het verder gaat. Heb account laten verwijderen hier, dus historie is lastig, of niet terug te halen. Eigenlijk zonde besef ik nu.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Super @Rob-VZ. Dat is helemaal goed. Ik check a.s. donderdag je verbinding van de afgelopen dagen en kom er dan nog even op terug, maar fijn dat het er tot zover goed uitziet!
Dank, Ja blij mee!
Factuur van november is inderdaad niet geïncasseerd. Mooi. Het resterende deel zie ik wel onder betalingen staan, staat 18 november bij, maar dat is niet de betaaldatum dacht ik . Heb het nog niet ontvangen , 2 weken zijn ook nog niet voorbij. Ben wel bank veranderd , maar het juiste bankrekeningnummer staat bij mijn gegevens, dus dat zou goed moeten gaan.
@Jessekan je verbinding nog even bekijken, of het er goed uit ziet. Rekening houdende met een stroomstoring vandaag (27/11) in de hele wijk hier. Van ongeveer 16:30 tot 18:30 vermoed ik, toen was alles weer hersteld.
Goedemiddag @Rob-VZ en excuus,
Ik kwam er gisteren helaas niet meer aan toe, maar ik ben je zeker niet vergeten! Fijn dat de pod in goede orde is ontvangen. De verbinding ziet er tot zover heel netjes uit; een 5 GHz backhaul RSSI van ongeveer -60 dBm met het modem.
Het bedrag van € 229,35 heb je als het goed is volgende week op je rekening staan. We houden met dit topic nog even een slag om de arm, laat gerust weten als ik je nog ergens mee kan helpen.
De nota van November is verrekend met het bedrag van 229,35, het resterende deel van 166 euro ongeveer zou apart moeten worden overgemaakt, zo staat het ook bij de betalingen in Mijn Zggo, staat 18 november bij, maar dat is niet de betaaldatum blijkbaar. Heb vanmorgen er nog contact over gehad met Ziggo, kreeg een vaag antwoord, van ja het is nog niet betaald, kan niet zeggen wanneer, had het zelfs nog over verrekenen met toekomstige facturen. Waarbij ik aan gaf dat kan niet de bedoeling zijn en is ook niet de afspraak. Ik zei er moet toch iemand zijn die er wat over kan zeggen. Toen ging medewerker overleggen, na tien minuten in de wacht te hebben gestaan, kreeg ik te horen dat het volgende betaald zou worden. Ik hoop het, want is voor mij een belangrijk bedrag.
Ok, mooi dat de verbinding er goed uit ziet, ervaar ook geen problemen. En zie ook bij de apparaten waarbij ik het kan zien , goede of ruim voldoende RSSI waarden. Ik ga de modem data, af en toe bekijken, kijk of het zo goed blijft. Servicescans lopen ook allemaal door:-) dat was ik niet gewend.
Ik heb nog even goed naar de facturatie gekeken en je hebt gelijk dat het bedrag is verrekend met de laatste factuur van november á € 62,55. Ik zie dat we op 25 november hebben geprobeerd het bedrag van € 166,80 uit te betalen, maar dat dit naar een inactieve rekening (het oude rekeningnummer) is geprobeerd en daardoor niet gelukt is. Er staat een notitie bij dat we, zodra het nieuwe rekeningnummer bekend is, het bedrag alsnog gaan uitbetalen.
Het nieuwe rekeningnummer is inmiddels bekend, dus ik ga even schakelen met mijn collega's die over de uitbetalingen gaan. Goed dat je het nog even benadrukt. Ik laat van me horen zodra ik meer weet.
Ok, ja over die oude bankrekening maakte ik gisteren al een opmerking, maar het juiste rekening nummer staat er al even(paar weken denk ik) Die verandering was er ook bij mobiele factuur en dat is het van het juiste rekening nummer afgeschreven. In ieder geval weten we we meer gelukkig waarom ik het nog niet heb ontvangen:-)
Ik heb je zojuist even een privébericht gestuurd om het rekeningnummer te dubbelchecken.
ja reactie op gegeven, en nog gecheckt via bank app, en ook nog even met het bankrekeningnummer wat in mijn ziggo wordt genoemd.
Is hetzelfde, dus staat goed in mijn ziggo
Top, bedankt! Ik heb mijn collega's intern een bericht gestuurd om het uit te betalen. Daar gaan denk ik een paar dagen overheen. We houden het in de gaten voor je.
Ja anders ik wel:-) Dank Jesse voor de genomen acties!
Nog niet op de rekening , is het nu al overgemaakt? Vooruitbetalingen zijn jullie goed in, terugbetalingen wat minder. Zo zou het niet moeten werken. Heb rekening gehouden met dit bedrag, dus heb het dringend nodig.
Ok, ik laat het hier bij. Teveel ergernis. Ik hoop dat Ziggo het fatsoen nog heeft dat creditnota bedrag aan me over te maken.
Het ziggo modem is uit. Dat Smart Wifi Pod 6 , wat ik in bruikleen, heb gekregen, wil ik retour sturen, kan een moderator dit in gang zetten. Weet niet of dat al kan, want er staat ook nog een order open tot de 29e december. Ik merk het wel.
Voorlopig doe ik even niets verder met Ziggo. Uiteraard hou ik me aan de contractdatum en voldoe ik aan mijn betalingsverplichtingen(ik wel).
Goedemorgen @Rob-VZ
Zoals mijn collega Jesse vorige week al heeft aangegeven is er opdracht gegeven tot uitbetaling. Dit is op vrijdag gestuurd, en het weekend wordt dat niet verwerkt.
De betreffende afdeling heeft vandaag de bank opdracht gegeven tot uitbetaling, en na verwachting staat het bedrag binnen 1 week op je rekening.
Ik ga er vanuit dat het geen dag langer dan dat zal duren en wens je nog een fijne dag toe.
Je moet geen haast hebben bij Ziggo. Ik wacht het af, zal wel moeten.
Die Smart Home Pod 6 die ik in bruikleen heb gekregen, kan retour wat mij betreft, kunnen jullie dat in gang zetten.
Als dat nu niet kan i.v.m. nog openstaande order(loopt af 29/12/2025) , laat het me even weten, dan kom ik er einde december op terug.
Ik ga bijna denken dat je onze systemen inmiddels kent @Rob-VZ
Het klopt dat we nu geen andere order kunnen invoeren zolang de order nog open staat. Dus na 29-12 kunnen we de wifi 6 pod voor je opzeggen 🙂
Ok ik kom er op terug einde December.
Openstaande order is er inmiddels uit. Ik hou de Smart Wifi Pod even achter de hand, kijken hoe de verbinding zich houdt eerst.
Om het hier af te sluiten zal ik dan eventueel een nieuwe topic aanmaken, als ik de Pod retour wil sturen.
Ik laat nog het nog even weten als ik het bedrag m.b.t. die creditnota heb ontvangen.
Bedrag m.b.t. de creditnota net ontvangen. Mooi dat het is afgehandeld.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.