Mijn opname lijst geeft op computer en telefoon andere programma's dan bij de titel en foto vermeld staat.
Wat kan ik daar aan doen?
Sluit eens het programma op de computer af of ververs de pagina.
Hi @karinkarinkarin, welkom op de Community!
Hmm, wat vreemd dat je dit op meerdere apparaten ervaart. Bij welke programma's ervaar je dit? Zie je een patroon in bijvoorbeeld zender of series? Staat het op de Mediabox wel goed? Heb je eventueel foto's ter illustratie welke je hier mag delen? We zijn benieuwd.
Nee, ik kon geen patroon vinden. Het bizarre is, dat sinds vanmorgen alles goed staat . . .
Dank je voor je reactie in ieder geval 😊
Sinds vanmorgen staat alles ineens weer goed. Verbazingwekkend.
Ik heb er verder niets aan gedaan.
Dank je voor je reactie in ieder geval 😊
Ik herken dat wel, vorige week was het bij mij bij mijn geplande opnames. Maar het duurde gelukkig maar een paar dagen.
Fijn dat het nu weer goed staat, @00000Karin00000 , @ChiefB ! 🙌
We hebben hier recent een soortgelijke melding over ontvangen. Daar leek het erop dat bepaalde opnames niet zichtbaar waren via Ziggo GO, terwijl ze er wel waren. Daardoor kon het voorkomen dat als je een bepaalde opname wilde starten, de opname ervoor of erna startte omdat alles was opgeschoven. Helaas is het onderzoek daar ook wat stil komen te liggen. Mocht het weer voorkomen, dan horen we het uiteraard graag!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.