Ik zie nu dat de zender MTV 80's per 31 december 2025 gaat stoppen.
Komt Ziggo ook met een vervangende zender (of zenders)?
Opgelost! Ga naar oplossing.
als daar wat over bekend wordt komt dat op diezelfde pagina altijd
https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/zenderwijzigingen
als daar wat over bekend wordt komt dat op diezelfde pagina altijd
https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/zenderwijzigingen
Doe een voorstel zou ik zeggen.
Er zijn echter niet veel beschikbare muziek tv zenders over. Eigenaren stoppen er mee, omdat de jeugd online kijkt en luistert.
Dit heeft niks met de jeugd te maken maar met Paramount die de stekker in Europa er uit haalt, het gewoon op wordt geheven.
Maar waarom trekt Paramount de stekker er uit? Omdat er al jaren via andere kanalen naar video's wordt gekeken en het daardoor voor Paramount financieel helemaal niet interessant meer is om via t.v. uit te blijven zenden. En dat wordt door Peter keurig uitgelegd, hoewel ik 'de jeugd' zou willen oprekken naar mensen tot een jaar of 50/60.
Sorry ben uit 1977 en opgegroeid met jaren 80/90/00 ik vind het jammer de muziek was best wel goed.
@Dave schreef:de muziek was best wel goed.
En die blijft ook goed.. 😉
Met je eens @CreativeS
Algemene mening:
Als je nagaat wat er nu voor muziek, oke er zitten goede tussen maar als de ge-recoverde recovers, wordt je toch horend dol van, dat je cover uitbrengt die goed aanslaat in de Zero's prima, maar ga niet een Cover verklooien door het te recoveren. ik vind dat zonde, soms is origineel nog beter als een
recover.
Voorbeeld: Nummer u can touch This van MC Hammer cover van Rick James Super Freak in de jaren 80 en zelfs nog in The A-Team gedraaid als serie maar ook als Hit toen ze waren gevangen in de gevangenis. De Cover sloeg aan werd een groot succes, maar soms wordt het een Flot. Op 538 had je altijd Maak het of kraak het, soms werden ze gemaakt maar ook gekraakt, en sommige gekraakte werden meer succesvol dan gemaakt.
Dit is mijn mening hoor, niemand hoeft het er mee eens te zijn, zelfde hoe MTV bij overname TMF heeft weggewerkt, ik was er Chat Admin om de kanalen in banen te leiden, maar hoe zo een bedrijf in Nederlandse overname een Zender letterlijk de nek om heeft gedraait, iets wat voort is gekomen door de zeezender 538 leven in te blazen en muziekzender jaren later erbij, nu is er TV 538
Dit gaat ook met de NPO nu gebeuren er gaan veel programma's die behoorlijk populair waren weg, en wat komt er voor terug, geen dingen die ik leuk vind, een ander misschien weer wel. En sorry dat deze uitspraak misschien wat hard klinkt, maar we zijn te verwend, we hebben alles, internet, telefonie, en televisie zelfs digitaal.
Ik heb in 1981 vanaf mijn Ziekenhuis periode moeten vechten als er een kleuren TV was want ik lag 365 dagen er 300 in, op mijn Box/kamer en die bleef daar ook staan, want ik kwam tot 1988 altijd terug, binnen zoveel weken, tot ziekenhuis overging naar het AMC Emma Kinderziekenhuis, daar was ander beleid. Zelfs nog Nederland 3 als introductie mee gemaakt, dat was al heel wat, en ziekenhuis omroep.
@Dave Kan 538 niet samen met die van Top40 tv eens met Paramount onderhandelen om de naam TMF terug te kopen?
Paramount wil toch geen muziek zenders meer.
Daar jij er gewerkt hebt destijds, weet jij misschien wat ze gedaan hebben met die naam en of het nog te koop is?
Anders zou 538 tv mooi weer TMF kunnen worden en Top40 tv een TMF thema kanaal met diverse hitlists uit het archief
Ze zijn bezig met een doorstart van TMF maar daarbij komt wel kijken dat je nog met Oude VJ's zit vandaar,
de zender is letterlijk omzeep geholpen met personeel en al door MTV.
Maar ze zijn wel bezig met een opzet om TMF toch weer te laten terug komen, alleen is nog niet bekend hoe.
( ik heb familie werken in Omroep land, vandaar )
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.