Ziggo heeft een mooie aanbieding. Combineer Netflix en Ziggo Sport Totaal en krijg Netflix voor 5 euro. Deze actie geldt ook als je al Ziggo Sport Totaal hebt. Maar ik krijg het niet, terwijl ik de allerduurste TV bundel (TV MAX) heb. De uitleg van Ziggo? U heeft Ziggo Sport Totaal in TV MAX en dat is de verkeerde bundel. Als u de aangeboden bundel neemt (en betaalt) krijgt u het wel, maar in uw bundel zitten al zoveel dure elementen dat we daar niet nog meer aan kunnen toevoegen. En ik steeds maar denken dat Ziggo het best fijn zou vinden als ik zo'n dure bundel afneemt. Maar zo werkt dat dus niet bij Ziggo. Ze tellen kennelijk alle extra's die in een duurdere bundel zitten afzonderlijk bij elkaar op en komen dan tot de conclusie dat de klant al meer dan genoeg voordeel heeft. Wonderlijk en volgens mij niet uit te leggen, temeer omdat zij het in de aanbieding zelf helemaal niet vermelden. Mijn vraag aan Ziggo is dan ook: waarom vermeld u niet in uw aanbieding dat deze actie niet geldt voor klanten die al een dure bundel afnemen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er is inderdaad een fout gemaakt bij de versturing van die mail gericht aan klanten met Televisie Max in het pakket. Jullie zijn helaas niet de enige.
Je kan de mail het beste als niet ontvangen beschouwen, wij zijn intern bezig de fout te herstellen.
Het staat toch gewoon op de site bij welk pakket wat mogelijk is.
VodafoneZiggo geeft het toch gewoon al weer op de website
@PeterdH1 Ik heb dezelfde reactie.
Nergens in de promotie-mail of op de website lees ik dat deze combi-deal NIET geldt als je TV-Max hebt. Je moet alleen een bestaande klant zijn.
Geen disclaimer of andere voorwaarde.
Heb daarvoor ruim 45 minuten voor aan de lijn gehangen voordat ze met de reactie kwamen die PeterH1 ook te horen kreeg.
Waar dan? Ik heb het nergens kunnen vinden en @evdrijst dus kennelijk ook niet.
Dat zal dan het Basis abonnement betreffen. En inderdaad aan de afbeelding valt weinig op te maken of hier Ziggo Sport Totaal als los pakket wordt bedoeld.
Worden er extra voorwaarden genoemd als er op de link wordt geklikt? De tekst ik wil de voordeel bundel?
Ook hier is weinig te lezen
https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders-streamingdiensten/netflix-en-ziggo-sport-totaal#FAQ
Ben het helemaal met je eens. Belachelijk dat je een e-mail krijgt met een mooie aanbieding en dat dit dus niet te activeren is. Nergens te vinden dat eea niet voor tv-max klanten geldt.
Ik wil gewoon Netflix voor 5 euro extra per maand maar ga het vast niet krijgen.
Heel slechte zaak van Ziggo!!!
@Hanslit TV Max op zichzelf is al een voordelige combinatiebundel met TV zenders plus, Ziggo Sport Totaal en SkyShowtime. Het is om die reden niet mogelijk om hierbij de combinatiebundel Netflix Standaard & Ziggo Sport Totaal af te nemen voor 19,95 of de combinatie met Netflix Premium voor 24,95. Er zijn twee opties:
1. Downgraden naar TV Complete en dan de bundel toevoegen.
2. Los enkel Netflix toevoegen
Dit zijn de enige opties.
Ik ben het er volledig mee eens dat deze e-mail niet naar TV Max klanten gestuurd had moeten worden. Die kunnen dit offer niet krijgen. Ik snap bovendien ook niet hoe dit +5,- euro zou moeten zijn. Ziggo Sport Totaal is sinds 1 mei 16,95 als je het losse pakket zou hebben. Wanneer heb je dit mailtje ontvangen?
Die mail van Ziggo met die aanbieding heb ik gisteren ontvangen!
Wat een raar verhaal Jeff. Eerst dacht ik dat jij van Ziggo bent, maar het lijkt er toch meer op dat je een hartstochtelijk supporter bent. Je zegt dat je niet snapt hoe dit +5 euro zou moeten zijn. Ik zou zeggen lees het mailtje gewoon even. Daarin staat het namelijk gewoon zwart op wit: "Voor 5 euro extra heb je al Netflix bij Ziggo".
Heb deze mail ook gekregen en was mij ook niet duidelijk wat er nu precies de bedoeling van was. Kwam erop de site ook niet uit. Heb ook het Max pakket en alle extra. Conclusie Ziggo verdient genoeg aan mij.
Streamingsdiensten niet via Ziggo dus dat kan ook niet de oorzaak want dat ziet Ziggo niet er is aan mij nog iets te verdienen te verdienen.
Je moet gewoon nieuwe klant worden dan krijg je alles voor heel weinig en dan ga je na een jaar weg, groot verlies in € voor Ziggo maar dat zien ze niet.
@PeterdH1 De bundel kost 19,95. Dit mailtje lijkt bestemd voor klanten die Ziggo Sport Totaal los afnemen. Ziggo Sport Totaal was voor de prijsverhoging op 1 mei namelijk 14,95. Dan klopt het dat je voor 5 euro extra de bundel kan krijgen. Inmiddels is Ziggo Sport Totaal 16,95 en om die reden denk ik dat die 5 euro ook niet meer klopt maar in werkelijkheid 3 euro moet zijn voor klanten die al Ziggo Sport Totaal hebben. Of 5,96 extra voor klanten die al Netflix Standaard hebben.
Als ik op de bewuste pagina kijk zie ik alleen dat Netflix Premium € 5,00 extra gaat kosten boven op de € 19,95 van het Combinatie pakket Ziggo Sport Totaal met Netflix Standaard.
In een van de eerdere reacties staat een afbeelding met € 28,94 doorgestreept en de prijs van € 19,95 dat verschil is meer dan € 5,00. Op de eerder door mij gelinkte pagina wordt van 30,94 voor 19,95 per maand genoemd. Uitgaande van de € 16,95 kom ik niet op de € 5,00 extra voor Netflix Standaard. Kortom het voordeel is groter.
In ieder geval is er blijkbaar iets fout gegaan met deze mailing als klanten met TV Max dit ook hebben ontvangen.
Er is inderdaad een fout gemaakt bij de versturing van die mail gericht aan klanten met Televisie Max in het pakket. Jullie zijn helaas niet de enige.
Je kan de mail het beste als niet ontvangen beschouwen, wij zijn intern bezig de fout te herstellen.
Is dit een fout of "gewoon" gebrek aan kennis van de producten waar je verantwoordelijk voor bent?
Maar dat niet alleen: in je controle voor live-gang (teststraat) van deze actie is dit ook niet opgemerkt.
Heel slecht. En let wel: ik ben zeker niet anti-ziggo, integendeel. Maar deze ogenschijnlijk kleine fout legt in mijn ogen wel iets groters aan het daglicht.
En dan heb ik het nog niet eens over hoe er telefonisch door Ziggo medewerkers in het begin tegengaan gekeken wordt ("maar meneer dat kan toch niet deze aanbieding voor u? Want u betaalt zo-en-zo en dan valt deze korting buiten de ruimte bla bla bla"). Op geen enkele manier bekeken vanuit het perspectief van de klant.
Dit is wel een heel simpele reactie. Je schoffeert je beste klanten en zegt dan "foutje, bedankt". En tegen de klanten die daarover bellen wordt gezegd dat je de TV MAX bundel uit elkaar moet trekken, dan naar de verschillende componenten moet kijken en vervolgens de conclusie moet trekken dat je al meer dan genoeg voordeel hebt, met andere woorden je moet niet zo zeuren. Mijn advies aan Ziggo is om niet meer zo bang te zijn voor concurrerende aanbieders met glasvezel. Jullie grootste bedreiging is je eigen belabberde bedrijfsvoering waarmee je juist de best betalende klanten in de gordijnen jaagt. Voor alle duidelijkheid: ook ik ben zeker niet anti Ziggo. Maar jullie maken het wel lastig als je dit soort fouten maakt en dan op zo'n vervelende manier reageert.
Hi @evdrijst en goed dat je vraag stelt! Uiteraard zijn wij goed op de hoogte van alle producten waar wij zorg voor dragen. Daarom is er voor elke actie altijd een testronde, daarbij werken wij onder andere met uitzonderingsregels. Om te voorkomen dat klanten onterecht een aanbod krijgen, zoals wanneer die al over een pakket beschikken. Bij de uitrol van de campagne is één van de uitzonderingsregels helaas weggevallen, waardoor specifiek deze groep toch de mail kreeg. Daarna is dit geconstateerd en aangepast.
Verder snap ik goed dat collega's vastlopen wanneer klanten contact opnemen voor een persoonlijk aanbod, dat onlogisch is. In de beste bedoelingen zijn zij gaan zoeken naar de mogelijkheden. Alleen als een aanbod specifiek niet voor je bedoeld is, dan is dat een uitdaging. Als jij je daardoor geschoffeerd voelt, mijn excuses. Dat is natuurlijk allerminst de bedoeling @PeterdH1!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.