Vraag
Reacties
Vahsjur
Level 1

Overstap van Netflix naar Netflix via Ziggo, melding: apparaat is geen onderdeel van het huishouden

Ik maak sinds vorige week gebruik van de Netflix Standaard & Ziggo Sport Totaal bundel. Ik had een direct abonnement bij Netflix maar middels het activatie proces ben ik op basis van mijn bestaande login gegevens omgezet van een directe financiele afhandeling met Netflix naar een indirecte via Ziggo. Ik blijf in Mijn Ziggo alleen de melding zien dat mijn netflix account nog niet is geactiveerd en dat accountgegevens aan moet maken. Als ik de account activeren link hiervoor gebruik kom ik bij Netflix terecht die aangeeft dat mijn account al is geactiveerd. Ik kan ook gewoon inloggen en gebruik maken van Netflix. Wat is je probleem zou je zeggen? Sinds die overstap krijg ik bijna elke dag de melding dat mijn TV geen onderdeel is van het huishouden waarop ik zou mogen kijken. Dat krijg ik ook wel opgelost, maar hoop dat iemand soortgelijke ervaringen heeft gehad en die heeft weten op te lossen.  

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
4 Reacties 4
a.verkerk151
Level 2

Hoe kan ik netflix annuleren en waarom moet je voor betalen ik zot toch bij ziggo 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Vahsjur en welkom hier op de Community! Ik zie inderdaad dat je Netflix samen met Ziggo Sport Totaal hebt toegevoegd aan je abonnement. De status in Mijn Ziggo is niet bijgewerkt, hier speelt een issue mee. Er lopen cleaningsissues om dit te verhelpen. Ik kan niet aangeven wanneer jouw situatie hiervoor aan de beurt is. 

Dan de melding op je TV, gaat het om de Netflix-app op je TV of de Next Mini? Je geeft ook aan dat je het tijdelijk opgelost krijgt, kun je aangeven wat je precies doet nadat je deze melding krijgt?

@a.verkerk1 Netflix is een losse dienst die je kunt toevoegen aan je abonnement, dit zit niet standaard bij je Ziggo abonnement. Je kunt dit stopzetten via Mijn Ziggo. In jouw geval is het wel zo dat er nog sprake is van een openstaande order omdat je pakket nog niet bezorgd, die zal eerst gesloten moeten worden voordat je een nieuwe wijziging kunt uitvoeren op je abonnement. Ik raad je aan op dit moment geen wijzigingen door te voeren. 

0 Kudos
Vahsjur
Level 1
Topicstarter

Wij kijken NetFlix via de Next Mini, maar de melding kwam ook voor op andere devices terwijl deze verbonden waren via mijn "thuis-wifi-netwerk". Inmddels heeft probleem dat een apparaat geen onderdeel is van mijn netflix huishouden al een paar dagen niet meer voorgedaan. Ik weet niet of het er mee te maken had, maar in "mijn-netflix" moest ik mijn email adres nog verfieren. Nadat ik dat gedaan had is het probleem niet meer voorgekomen. 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Dank voor je update! Ik laat je topic nog even openstaan, mochten er nog wel ontwikkelingen zijn deel ze dan gerust. 

0 Kudos