Vraag
Reacties
Oplossing
Dominique1982
Level 1

Sky showtime toevoegen lukt niet

Ik heb meerdere mails/meldingen gekregen dat ik skyshowtime gratis kan toevoegen aan ons abonnement,  maar telkens wanneer ik op de pagina voor het toevoegen van zenders etc kom geeft die geen optie hiervoor. 

Hoe kan ik dit oplossen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Dominique1982,

 

Ik heb Skyshowtime (de gratis variant) zojuist aan je pakket toegevoegd. Je ontvangt hier spoedig een e-mail over, daarna zou het activeren moeten lukken via Mijn Ziggo 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Wim C.
Level 18

Dag @Dominique1982 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant-forum waar ikzelf ook klant ben. 
Om u sneller verder te kunnen helpen is het sowieso aan te raden om uw adresgegevens in uw profiel te zetten. Dan weten Ziggo-moderators in elk geval wie u bent en op welke manier u het best en snelst geholpen kunt worden. Het spreekt voor zich dat uw persoonlijke informatie alléén zichtbaar is voor medewerkers van Ziggo. Uw profielpagina vindt u hier.


0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Dominique1982,

 

Ik heb Skyshowtime (de gratis variant) zojuist aan je pakket toegevoegd. Je ontvangt hier spoedig een e-mail over, daarna zou het activeren moeten lukken via Mijn Ziggo 🙂