Ik heb meerdere mails/meldingen gekregen dat ik skyshowtime gratis kan toevoegen aan ons abonnement, maar telkens wanneer ik op de pagina voor het toevoegen van zenders etc kom geeft die geen optie hiervoor.
Hoe kan ik dit oplossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Dominique1982,
Ik heb Skyshowtime (de gratis variant) zojuist aan je pakket toegevoegd. Je ontvangt hier spoedig een e-mail over, daarna zou het activeren moeten lukken via Mijn Ziggo 🙂
Dag @Dominique1982
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant-forum waar ikzelf ook klant ben.
Om u sneller verder te kunnen helpen is het sowieso aan te raden om uw adresgegevens in uw profiel te zetten. Dan weten Ziggo-moderators in elk geval wie u bent en op welke manier u het best en snelst geholpen kunt worden. Het spreekt voor zich dat uw persoonlijke informatie alléén zichtbaar is voor medewerkers van Ziggo. Uw profielpagina vindt u hier.
Hi @Dominique1982,
Ik heb Skyshowtime (de gratis variant) zojuist aan je pakket toegevoegd. Je ontvangt hier spoedig een e-mail over, daarna zou het activeren moeten lukken via Mijn Ziggo 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.