Goedemorgen,
Ik probeer sinds afgelopen vrijdag mijn toen verkregen SkyShowtime abbo te activeren. Op mijn e-mailadres heb ik voorheen een abbo gehad via Ziggo, echter in de tussentijd al een hele tijd niet meer (meer dan een half jaar). Als ik het wil activeren op dat e-mailadres, krijg ik echter de melding dat het niet geactiveerd kan worden en dat ik gelukkig reeds al kan kijken. Echter, dat is incorrect.
Zie afbeelding. Graag wil ik mijn eigen e-mailadres gebruiken hiervoor en geen andere.
Hi @Rooienaar, welkom op de Community!
Ai, dat is inderdaad niet de melding die je hoopt te zien bij het activeren van de streamingsdienst. Ik zie dat je er hier vaker contact over hebt opgenomen en dat er al een taak is aangemaakt voor een andere afdeling. Zuur genoeg loop je er nog steeds tegenaan.
Helaas heb je ook te maken met een incident waarbij sommige klanten hun SkyShowtime niet kunnen activeren. Hiervoor loopt een onderzoek. Uiteraard meld ik je aan zodat jouw gegevens 'gecleaned' gaan worden. Hierna moet het mogelijk zijn om het wel succesvol te activeren.
Wanneer jouw klantnummer 'aangeraakt' is, heb ik helaas geen zicht op. Daarom raad ik je aan om tenminste 1 keer per week een activatiepoging te ondernemen met het e-mailadres wat door jou is gewenst. Houd je ons op de hoogte?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.