Goedendag,
ik probeer al een 2 dagen mijn SkyShowtime te activeren maar krijg steeds foutmeldingen waardoor het activeren niet lukt.
Had mijn vraag ook al gesteld via de App maar krijg daar geen reactie.
Vanavond nog gebeld naar de helpdesk maar die heeft mij doorverbonden en 15 minuten wachten heb ik het opgegeven.
Wie van de Mods kan mijn Skyshowtime werkzaam krijgen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik ben op de Next Media Box naar kanaal 157 gegaan, en daar de QR code gescand met mijn mobiele telefoon en toen werkte het. Die tip had iemand hier op het forum geplaatst. Op pagina 157 daar kan je dus inloggen met je username en password maar ook kiezen voor het scannen van de QR code.
Dank voor je uitleg @Pvanheumen Ik zie hier niet dat je SkyShowtime account via Ziggo geactiveerd. Mogelijk had je al een SkyShowtime account en ben je daar nu mee ingelogd. Heb je ook een e-mail ontvangen over de activatie? En wat krijg je te zien als je op de website van SkyShowtime met deze gegevens inlogt, welk abonnement staat daar actief?
Hoi Rikst,
Als ik inlog op de website van SST dan zie ik in mijn profiel dit staan:
Als ik dan vervolgens klik op Beheer op VodafoneZiggo dan zie ik dit:
Op zowel SST als Mijn Ziggo gebruik ik hetzelfde emailadres.
Groet,
Pierre
@Rikst schreef:Dank voor je uitleg @PvanheumenIk zie hier niet dat je SkyShowtime account via Ziggo geactiveerd. Mogelijk had je al een SkyShowtime account en ben je daar nu mee ingelogd. Heb je ook een e-mail ontvangen over de activatie? En wat krijg je te zien als je op de website van SkyShowtime met deze gegevens inlogt, welk abonnement staat daar actief?
Dank voor het delen. Dat is inderdaad opmerkelijk dat het aan onze kant niet zichtbaar is, waar het eerder niet aan SkyShowtime kant te zien was. Het probleem gaat dus beide kanten op.
Begrijp ik het goed dat je al wel een SkyShowtime account had of heb je het account nadat je de QR code gescand pas aangemaakt? Nog even ter bevestiging: je kunt ook daadwerkelijk via de SkyShowtime App films en series afspelen?
Hi Vincent, ik heb een account daar (met hetzelfde mail adres als mijn Ziggo) ik heb de QR code gescand en toen werkte het. En ja ik kan via de App (kanaal 157) series en films kijken.
De tip van die QR code heb ik hier gelezen https://community.vodafoneziggo.nl/t5/TV-Radio/Hoe-kan-ik-SkyShowtime-activeren-en-kijken-via-de-Med...
Zelfde bij mij ben al meer dan een jaar bezig om sky te activeren
Gebeld geapt helaas geen oplossingen
Ander email adres ik heb het inmiddels ook opgegeven
Voordat de nieuwe ap van ziggo kwam werkte het gelijk na downloaden nieuwe ap helaas niet meer
Wat een teleurstelling! Begrijp ik het goed dat het eerder wel heeft gewerkt? En per abuis niet meer? Had dit te maken met een abonnementswijziging destijds of bedoel je een andere app?
Ik meld je in ieder geval (opnieuw) aan voor het openstaande incident zodat jouw klantnummer ook 'gecleaned' wordt. Zodra dit gebeurd is, moet het weer mogelijk zijn om een nieuwe activatie/koppeling tot stand te kunnen brengen. Wanneer dit precies is gebeurd, durf ik niet te zeggen. Daarom raad ik je aan om dit op wekelijkse basis toch te blijven proberen.
Dit had te maken met nieuwe ap van ziggo met ziggo go de oude ap werkte het wel nieuwe niet
Geen veranderingen van abonnement
Voor nu probeer ik het ook nog steeds maar helaas
Krijg elke keer bij aanmelding sky helaas kunnen de promo niet inwisselen
Er was eerder een selectie content van SkyShowtime beschikbaar voor klanten die geen SkyShowtime in hun abonnement hadden, ik denk dat je dat bedoelt. Nu heb je een geactiveerd abonnement nodig. De activatie lukt bij jou op dit moment niet. Zoals Vincent aangaf is dat iets wat door ons verholpen moet worden, maar wanneer dit voor jou gereed is kunnen we helaas niet aangeven.
Ik ben denk ik al 1.5 jaar bezig om SkyShowtime geactiveerd te krijgen. Nog altijd niet gelukt. Iedere keer geeft Ziggo aan dat het een bekend probleem is, dat ze mij op het ticket erbij plaatsen en vervolgens hoor ik nooit meer iets. Is er iemand op de community die weleens reactie heeft gehad dat het probleem nu opgelost zou moeten zijn voor zijn account?
Hi @Patricia_VK - Ontzettend zuur dat dit nog steeds niet is verholpen. Ik zie dat je vorige keer contact hebt gehad met Cecilia voor een tijdelijke oplossing. Het is natuurlijk kwalijk dat er in de tussentijd nooit een definitieve oplossing is gekomen. Vind je het goed als ik het pakket tijdelijk opzeg en weer opnieuw activeer? Er is een aanzienlijke kans dat je dezelfde problemen houdt, maar tegelijkertijd zie ik dit er sinds vorig jaar geen verandering is geweest en wil dit daarom toch proberen.
Hi Alex,
Ja, prima. Laten we het proberen. Niet geschoten altijd mis.
Groet,Patricia
Top, ik heb het zojuist aangepast. Zodra alles is verwerkt, zet ik het weer terug. Ik geef je een seintje wanneer het zover is.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.