Vraag
Reacties
Oplossing
PeterH2020
Level 13

SkyShowtime wil niet activeren

Goedendag,

 

ik probeer al een 2 dagen mijn SkyShowtime te activeren maar krijg steeds foutmeldingen waardoor het activeren niet lukt.

 

Had mijn vraag ook al gesteld via de App maar krijg daar geen reactie.

Vanavond nog gebeld naar de helpdesk maar die heeft mij doorverbonden en 15 minuten wachten heb ik het opgegeven.

 

Wie van de Mods kan mijn Skyshowtime werkzaam krijgen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing
32 Reacties 32
Pvanheumen
Level 5

Ik ben op de Next Media Box naar kanaal 157 gegaan, en daar de QR code gescand met mijn mobiele telefoon en toen werkte het. Die tip had iemand hier op het forum geplaatst. Op pagina 157 daar kan je dus inloggen met je username en password maar ook kiezen voor het scannen van de QR code.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Dank voor je uitleg @Pvanheumen Ik zie hier niet dat je SkyShowtime account via Ziggo geactiveerd. Mogelijk had je al een SkyShowtime account en ben je daar nu mee ingelogd. Heb je ook een e-mail ontvangen over de activatie? En wat krijg je te zien als je op de website van SkyShowtime met deze gegevens inlogt, welk abonnement staat daar actief?

0 Kudos
Pvanheumen
Level 5

Hoi Rikst,

 

Als ik inlog op de website van SST dan zie ik in mijn profiel dit staan:

 

SkyShowtime.png

 

Als ik dan vervolgens klik op Beheer op VodafoneZiggo dan zie ik dit:

 

Geen abonnementen.png

 

Op zowel SST als Mijn Ziggo gebruik ik hetzelfde emailadres.

 

Groet,

 

Pierre


@Rikst  schreef:

Dank voor je uitleg @PvanheumenIk zie hier niet dat je SkyShowtime account via Ziggo geactiveerd. Mogelijk had je al een SkyShowtime account en ben je daar nu mee ingelogd. Heb je ook een e-mail ontvangen over de activatie? En wat krijg je te zien als je op de website van SkyShowtime met deze gegevens inlogt, welk abonnement staat daar actief?


 

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Dank voor het delen. Dat is inderdaad opmerkelijk dat het aan onze kant niet zichtbaar is, waar het eerder niet aan SkyShowtime kant te zien was. Het probleem gaat dus beide kanten op. 

Begrijp ik het goed dat je al wel een SkyShowtime account had of heb je het account nadat je de QR code gescand pas aangemaakt? Nog even ter bevestiging: je kunt ook daadwerkelijk via de SkyShowtime App films en series afspelen?

0 Kudos
Pvanheumen
Level 5

Hi Vincent, ik heb een account daar (met hetzelfde mail adres als mijn Ziggo) ik heb de QR code gescand en toen werkte het. En ja ik kan via de App (kanaal 157) series en films kijken.

De tip van die QR code heb ik hier gelezen https://community.vodafoneziggo.nl/t5/TV-Radio/Hoe-kan-ik-SkyShowtime-activeren-en-kijken-via-de-Med...

0 Kudos
D-jacobs
Level 1

Zelfde bij mij ben al meer dan een jaar bezig om sky te activeren 

Gebeld geapt helaas geen oplossingen

Ander email adres ik heb het inmiddels ook opgegeven 

Voordat de nieuwe ap van ziggo kwam werkte het gelijk na downloaden nieuwe ap helaas niet meer 

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Wat een teleurstelling! Begrijp ik het goed dat het eerder wel heeft gewerkt? En per abuis niet meer? Had dit te maken met een abonnementswijziging destijds of bedoel je een andere app?

 

Ik meld je in ieder geval (opnieuw) aan voor het openstaande incident zodat jouw klantnummer ook 'gecleaned' wordt. Zodra dit gebeurd is, moet het weer mogelijk zijn om een nieuwe activatie/koppeling tot stand te kunnen brengen. Wanneer dit precies is gebeurd, durf ik niet te zeggen. Daarom raad ik je aan om dit op wekelijkse basis toch te blijven proberen.

0 Kudos
D-jacobs
Level 1

Dit had te maken met nieuwe ap van ziggo met ziggo go de oude ap werkte het wel nieuwe niet 

Geen veranderingen van abonnement 

Voor nu probeer ik het ook nog steeds maar helaas 

Krijg elke keer bij aanmelding sky helaas kunnen de promo niet inwisselen 

 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Er was eerder een selectie content van SkyShowtime beschikbaar voor klanten die geen SkyShowtime in hun abonnement hadden, ik denk dat je dat bedoelt. Nu heb je een geactiveerd abonnement nodig. De activatie lukt bij jou op dit moment niet. Zoals Vincent aangaf is dat iets wat door ons verholpen moet worden, maar wanneer dit voor jou gereed is kunnen we helaas niet aangeven. 

0 Kudos
Patricia_VK
Level 2

Ik ben denk ik al 1.5 jaar bezig om SkyShowtime geactiveerd te krijgen. Nog altijd niet gelukt. Iedere keer geeft Ziggo aan dat het een bekend probleem is, dat ze mij op het ticket erbij plaatsen en vervolgens hoor ik nooit meer iets. Is er iemand op de community die weleens reactie heeft gehad dat het probleem nu opgelost zou moeten zijn voor zijn account?

 

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Patricia_VK - Ontzettend zuur dat dit nog steeds niet is verholpen. Ik zie dat je vorige keer contact hebt gehad met Cecilia voor een tijdelijke oplossing. Het is natuurlijk kwalijk dat er in de tussentijd nooit een definitieve oplossing is gekomen. Vind je het goed als ik het pakket tijdelijk opzeg en weer opnieuw activeer? Er is een aanzienlijke kans dat je dezelfde problemen houdt, maar tegelijkertijd zie ik dit er sinds vorig jaar geen verandering is geweest en wil dit daarom toch proberen.

0 Kudos
Patricia_VK
Level 2

Hi Alex,

Ja, prima. Laten we het proberen. Niet geschoten altijd mis.

Groet,Patricia 

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Top, ik heb het zojuist aangepast. Zodra alles is verwerkt, zet ik het weer terug. Ik geef je een seintje wanneer het zover is.