Vraag
Reacties
Oplossing
PeterH2020
Level 13

SkyShowtime wil niet activeren

Goedendag,

 

ik probeer al een 2 dagen mijn SkyShowtime te activeren maar krijg steeds foutmeldingen waardoor het activeren niet lukt.

 

Had mijn vraag ook al gesteld via de App maar krijg daar geen reactie.

Vanavond nog gebeld naar de helpdesk maar die heeft mij doorverbonden en 15 minuten wachten heb ik het opgegeven.

 

Wie van de Mods kan mijn Skyshowtime werkzaam krijgen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rob-VZ
Level 5

al eens een ander e-mail adres geprobeerd? of indien je eerder via Ziggo SkyShowTime hebt afgesloten, een oud e-mail adres geprobeerd?

Ik heb die melding die jij hebt ook wel eens gehad, en dan een paar  e-mail adressen geprobeerd en toen bij eentje, al eerder gebruikt e-mail adres, liep het wel door.

Die koppelingen tussen Ziggo en SkyShowTIme lopen niet altijd vlekkeloos. Somt hangt er ergens nog iets in het systeem, wat je vaak niet ziet, maar er blijkbaar nog wel is. Bij maar staat er ook al een hele tijd in MIJN ZIGGO dat ik een actief SkyShowTIme abonnement heb, terwijl dat niet het geval is.

 

Bekijk in context

32 Reacties 32
PeterH2020
Level 13
Topicstarter

PeterH2020_0-1758311524699.png

DIt is de foutmelding die ik krijg, zowel op mobiel als via een laptop.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Hi @PeterH2020! Met alle regenachtige dagen in het vooruitzicht - hoewel de komende 2 weken redelijk lijken - kan ik me voorstellen dat je graag je vrije tijd wil spenderen aan al het moois wat SkyShowtime te bieden heeft. 

Er speelt een incident waardoor het voor sommige klanten niet mogelijk is om SkyShowtime te activeren. Ik heb je gegevens gedeeld met de oplospartij. Wanneer het voor jou precies is opgelost, heb ik geen zicht op. Mijn advies is dan ook om eens per week de activatie te proberen. 

0 Kudos
PeterH2020
Level 13
Topicstarter

Zo heb natuurlijk niets aan mij vodafone en ziggo voordeel. Heb je een alternatief in de aanbieding tot wanneer het wel werkt?

 

0 Kudos
Rob-VZ
Level 5

al eens een ander e-mail adres geprobeerd? of indien je eerder via Ziggo SkyShowTime hebt afgesloten, een oud e-mail adres geprobeerd?

Ik heb die melding die jij hebt ook wel eens gehad, en dan een paar  e-mail adressen geprobeerd en toen bij eentje, al eerder gebruikt e-mail adres, liep het wel door.

Die koppelingen tussen Ziggo en SkyShowTIme lopen niet altijd vlekkeloos. Somt hangt er ergens nog iets in het systeem, wat je vaak niet ziet, maar er blijkbaar nog wel is. Bij maar staat er ook al een hele tijd in MIJN ZIGGO dat ik een actief SkyShowTIme abonnement heb, terwijl dat niet het geval is.

 

PeterH2020
Level 13
Topicstarter

Activatie is gelukt via mijn oude mail adres. Het werkt!

Rob-VZ
Level 5

mooi dat het is gelukt!

Pvanheumen
Level 5

Er staat bij mij al een hele tijd dat ik mijn SST niet kan activeren, en ook niet met een ander email adres, ik heb het opgegeven. 

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Knap irritant dat je geen gebruik kan maken van SkyShowTime. Wilde je deze gebruiken als 'extra zenderpakket' waar je recht op hebt? Je hebt nu het 'Kids' pakket zie ik. Deze kan ik wisselen naar SkyShowTime zodat we hierna samen checken of het lukt om een account aan te maken via Mijn Ziggo.

 

0 Kudos
Pvanheumen
Level 5

Je mag het proberen, maar dat heb ik zelf een aantal weken/maanden ook al geprobeerd en dat lukte ook niet. Dat 'Kids' pakket heb ik aangezet om te kijken of dat wel gebruikt kon worden, niet dat ik dat pakket nodig heb.

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi, wil je eens kijken wat er gebeurd als je de activatie stappen nu in Mijn Ziggo doorloopt? Ik hoor het graag eventjes!

 

0 Kudos
Pvanheumen
Level 5

Helaas, als ik de stappen in Mijn Ziggo doorloop krijg ik deze boodschap: Helaas we kunnen je promo niet inwisselen, met een rood kader waar deze error code in staat PPG_4004_d8a4ae8

 

 

 

 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Erg jammer dat het opnieuw niet gelukt is @Pvanheumen Je gegevens zijn eerder al gedeeld met de oplospartij. Er vinden cleaningsacties plaats om dit voor getroffen klanten op te lossen. We kunnen niet checken wanneer dit voor jou wordt uitgevoerd. Ik raad je dus aan het met enige regelmaat te proberen. 

0 Kudos
Pvanheumen
Level 5

Maar hoelang duurt dit nu al, met alle respect maar ik heb er geen vertrouwen in.

0 Kudos
Pvanheumen
Level 5

@Rikst @Welmoed @Vincent 

 

Gisteren naar aanleiding van de mail dat ik SST maar weer eens geprobeerd om te activeren, vanuit Mijn Ziggo krijg ik deze melding

"Je hebt geen actieve abonnementen" 

Zoals ik al in andere topics melde ik heb er geen vertrouwen in, wat is nu de reden dat het bij mij en anderen niet wil lukken. 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Jammer dat het maar niet wil lukken @Pvanheumen. Ik heb je hierover zojuist een privébericht gestuurd. 

0 Kudos
RemyWillemsen
Level 1

Dit probleem heb ik dus al bijna 2 jaar en dat is niet overdreven . Wel 10 keer iemand aan de telefoon gehad en het zou ipgelost worden maar nog steeds niet . Zelfs 4 dagen geleden  nog iemand gehad die het probleem op zou lossen en die zou binnen 24 uur contact met mij opnemen . Maar natuurlijk geen reactie meer gehad . Geven ze me ter compensatie film+ zolang het probleem nog niet opgelost zou zijn , maar wat denk je sluiten ze het gewoon weer af na een paar maanden . En dan ben je al ruim 20 jaar lid van de club en dan behandelen ze je zo . Alle nieuwkomers krijgen fikse korting op hun abo maar ik als vaste klant nada . Belachelijk en slechte service . Mvg een boze klant ….

0 Kudos
Pvanheumen
Level 5

Tja wat zal ik er op zeggen, vind het jammer en bijzonder dat dit zolang sleept.

0 Kudos
Pvanheumen
Level 5

@Rikst Gek om te zeggen maar SST werkt op onze TV, het rare dan weer is dat ik volgens Ziggo geen actief abonnement heb, en dus blijf ik mails krijgen.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Pvanheumen Ik snap dat je daar raar van opkijkt. Is dit sinds kort? En wat bedoel je precies met "Op onze TV". Gaat het dan om de app op de Mediabox? Of gebruik je nu de SkyShowtime app op je Smart TV zelf?

0 Kudos