Goedendag,
ik probeer al een 2 dagen mijn SkyShowtime te activeren maar krijg steeds foutmeldingen waardoor het activeren niet lukt.
Had mijn vraag ook al gesteld via de App maar krijg daar geen reactie.
Vanavond nog gebeld naar de helpdesk maar die heeft mij doorverbonden en 15 minuten wachten heb ik het opgegeven.
Wie van de Mods kan mijn Skyshowtime werkzaam krijgen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
al eens een ander e-mail adres geprobeerd? of indien je eerder via Ziggo SkyShowTime hebt afgesloten, een oud e-mail adres geprobeerd?
Ik heb die melding die jij hebt ook wel eens gehad, en dan een paar e-mail adressen geprobeerd en toen bij eentje, al eerder gebruikt e-mail adres, liep het wel door.
Die koppelingen tussen Ziggo en SkyShowTIme lopen niet altijd vlekkeloos. Somt hangt er ergens nog iets in het systeem, wat je vaak niet ziet, maar er blijkbaar nog wel is. Bij maar staat er ook al een hele tijd in MIJN ZIGGO dat ik een actief SkyShowTIme abonnement heb, terwijl dat niet het geval is.
DIt is de foutmelding die ik krijg, zowel op mobiel als via een laptop.
Hi @PeterH2020! Met alle regenachtige dagen in het vooruitzicht - hoewel de komende 2 weken redelijk lijken - kan ik me voorstellen dat je graag je vrije tijd wil spenderen aan al het moois wat SkyShowtime te bieden heeft.
Er speelt een incident waardoor het voor sommige klanten niet mogelijk is om SkyShowtime te activeren. Ik heb je gegevens gedeeld met de oplospartij. Wanneer het voor jou precies is opgelost, heb ik geen zicht op. Mijn advies is dan ook om eens per week de activatie te proberen.
Zo heb natuurlijk niets aan mij vodafone en ziggo voordeel. Heb je een alternatief in de aanbieding tot wanneer het wel werkt?
al eens een ander e-mail adres geprobeerd? of indien je eerder via Ziggo SkyShowTime hebt afgesloten, een oud e-mail adres geprobeerd?
Ik heb die melding die jij hebt ook wel eens gehad, en dan een paar e-mail adressen geprobeerd en toen bij eentje, al eerder gebruikt e-mail adres, liep het wel door.
Die koppelingen tussen Ziggo en SkyShowTIme lopen niet altijd vlekkeloos. Somt hangt er ergens nog iets in het systeem, wat je vaak niet ziet, maar er blijkbaar nog wel is. Bij maar staat er ook al een hele tijd in MIJN ZIGGO dat ik een actief SkyShowTIme abonnement heb, terwijl dat niet het geval is.
Activatie is gelukt via mijn oude mail adres. Het werkt!
mooi dat het is gelukt!
Er staat bij mij al een hele tijd dat ik mijn SST niet kan activeren, en ook niet met een ander email adres, ik heb het opgegeven.
Knap irritant dat je geen gebruik kan maken van SkyShowTime. Wilde je deze gebruiken als 'extra zenderpakket' waar je recht op hebt? Je hebt nu het 'Kids' pakket zie ik. Deze kan ik wisselen naar SkyShowTime zodat we hierna samen checken of het lukt om een account aan te maken via Mijn Ziggo.
Je mag het proberen, maar dat heb ik zelf een aantal weken/maanden ook al geprobeerd en dat lukte ook niet. Dat 'Kids' pakket heb ik aangezet om te kijken of dat wel gebruikt kon worden, niet dat ik dat pakket nodig heb.
Hi, wil je eens kijken wat er gebeurd als je de activatie stappen nu in Mijn Ziggo doorloopt? Ik hoor het graag eventjes!
Helaas, als ik de stappen in Mijn Ziggo doorloop krijg ik deze boodschap: Helaas we kunnen je promo niet inwisselen, met een rood kader waar deze error code in staat PPG_4004_d8a4ae8
Erg jammer dat het opnieuw niet gelukt is @Pvanheumen Je gegevens zijn eerder al gedeeld met de oplospartij. Er vinden cleaningsacties plaats om dit voor getroffen klanten op te lossen. We kunnen niet checken wanneer dit voor jou wordt uitgevoerd. Ik raad je dus aan het met enige regelmaat te proberen.
Maar hoelang duurt dit nu al, met alle respect maar ik heb er geen vertrouwen in.
Gisteren naar aanleiding van de mail dat ik SST maar weer eens geprobeerd om te activeren, vanuit Mijn Ziggo krijg ik deze melding
"Je hebt geen actieve abonnementen"
Zoals ik al in andere topics melde ik heb er geen vertrouwen in, wat is nu de reden dat het bij mij en anderen niet wil lukken.
Jammer dat het maar niet wil lukken @Pvanheumen. Ik heb je hierover zojuist een privébericht gestuurd.
Dit probleem heb ik dus al bijna 2 jaar en dat is niet overdreven . Wel 10 keer iemand aan de telefoon gehad en het zou ipgelost worden maar nog steeds niet . Zelfs 4 dagen geleden nog iemand gehad die het probleem op zou lossen en die zou binnen 24 uur contact met mij opnemen . Maar natuurlijk geen reactie meer gehad . Geven ze me ter compensatie film+ zolang het probleem nog niet opgelost zou zijn , maar wat denk je sluiten ze het gewoon weer af na een paar maanden . En dan ben je al ruim 20 jaar lid van de club en dan behandelen ze je zo . Alle nieuwkomers krijgen fikse korting op hun abo maar ik als vaste klant nada . Belachelijk en slechte service . Mvg een boze klant ….
Tja wat zal ik er op zeggen, vind het jammer en bijzonder dat dit zolang sleept.
@Rikst Gek om te zeggen maar SST werkt op onze TV, het rare dan weer is dat ik volgens Ziggo geen actief abonnement heb, en dus blijf ik mails krijgen.
Hi @Pvanheumen Ik snap dat je daar raar van opkijkt. Is dit sinds kort? En wat bedoel je precies met "Op onze TV". Gaat het dan om de app op de Mediabox? Of gebruik je nu de SkyShowtime app op je Smart TV zelf?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.