Hallo ik heb een Marantz 70s ik gebruik een afstands bediening van ziggo ik kon daar eerst mijn tv en de Marantz te gelijk uitzetten maar nu als ik mijn tv uitzet blijft de Marantz aan heb mijn modem en tv en de marantz gerest dan zou alles weer moeten werken dus niet ga ik naar de Hdmi 3 marantz 70s dan zou ik mijn instellingen kunnen zien van de Marantz dus niet ik zie dan een achtergrond van schilderij en daar onder staan geen verbinding
zie foto,s gr theo
Resetten zal weinig nut hebben. Waarschijnlijk zal je de afstandsbediening via het instellingen menu van de TV ontvanger opnieuw moeten koppelen. Welke TV ontvanger of welke Ziggo afstandsbediening heb je?
hoi de ziggo next mini LG tv en de ziggo afstands bediening
Heb je bij instellingen van de mediabox bij instellingen een knop voor aan- en uitzetten aan staan? Druk op het huisje-dan instelllingen via het tandwieltje-dan systeeem en vervolgens een knop voor aan en uitzetten voor aan kiezen.
ga ik straks of morgen vroeg proberen alvast bedankt
gr theo
Hoi die staat gewoon aan maar ga ik naar hdmi waar mijn Marantz 70s staat hdmi 3 aks ik daar op klik zou ik de setup moeten zien van de Marantz als ik op de setup klik van de afstandsbediening marantz maar daar staat heeft geen verbinding Hdmi3
Gr theo
Hey @theeke1958
Een wilde gok rondom de Marantz 70s, maar als je op HDMI-3 staat en je drukt de uit/aan knop van de Marantz 70s eens in, wat gebeurd er dan?
hoi het werkt weer goed advies maar nu nog het instellen dat de Marantz70S en tv samen uit gaan dit zag ik bij instellen weet niet of dat goed staat zie foto
hoi gebruik geen analog tv opt gebruik ik ook niet bij ziggo staat marantz 70s op hdmi 3 ziggo staat op hdmi 1
coax heb ik niet
gr theo
hoi helaas was eenmalig klik ik daar op gaat marantz uit
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.