Ik heb een ziggo/ vodafone abonnement en moet als ik inloggen bij skyshowtime nog steeds betalen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Jansje minaz - Als ik me niet vergis, is het inmiddels alsnog gelukt? De status is namelijk sinds vandaag actief aan onze kant 🙂
Hi @Jansje minaz Welkom op de Community en leuk dat je Vodafone en Ziggo combineert. Je hebt SkyShowtime gekozen als Volop Voordeel pakket dus het klopt niet dat je er voor zou moeten betalen. Je geeft aan dat je dit te zien krijgt bij het inloggen op SkyShowtime. Heb je al eens geprobeerd SkyShowtime te activeren vanuit Mijn Ziggo of via de QR-code op kanaal 157 op je mediabox?
Heb ik allemaal al gedaan als ik op activeren druk en inlog moet ik betalen, ik krijg van jullie elke keer mails dat ik moet inloggen en het lukt elke keer niet.
Dat is jammer @Jansje minaz! Ik ga verder met je kijken. Wil je eens een ander e-mailadres te gebruiken?
Heb ik ook al gedaan
Hi @Jansje minaz - Als ik me niet vergis, is het inmiddels alsnog gelukt? De status is namelijk sinds vandaag actief aan onze kant 🙂
Het is gelukt👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.