Vraag
Reacties
Oplossing
Grzegorz.Janosz
Level 1

Wat doe ik met de oude mediabox?

Ik heb een nieuwe mediabox mini gekregen. Het werkt goed, maar wat doe ik met de oude mediabox? Naar de milieustation?
Bedankt

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21

Ziggo apparaten terugsturen | Klantenservice | Ziggo

Bert_0-1736979338461.png

Breng oudere apparaten naar de milieustraat

Breng deze verouderde apparaten en CI+ modules naar de milieustraat. Of kijk op wecycle.nl waar je bij jou in de buurt elektronica inlevert. Je kunt verouderde apparaten ook terugsturen naar: 
Ziggo Recycling
Antwoordnummer 11055
2700 VC Zoetermeer

Bekijk in context

Uitgelicht
tt14111
Level 20

Alleen de Mediabox Next en Next Mini moeten teruggestuurd worden bij beëindiging van het (TV-)abonnement. Andere/oudere typen decoders mogen inderdaad bij de milieustraat ingeleverd worden. Een Cisco/Humax/Pace decoder kun je ook naar de kringloopwinkel (wel smartcard verwijderen), deze kunnen namelijk ook zonder actief abonnement gebruikt worden, tenzij het een sterk verouderd type is dat alleen MPEG-2/SD ondersteund.

0 Kudos
3 Reacties 3
Bert
Level 21

Ziggo apparaten terugsturen | Klantenservice | Ziggo

Bert_0-1736979338461.png

Breng oudere apparaten naar de milieustraat

Breng deze verouderde apparaten en CI+ modules naar de milieustraat. Of kijk op wecycle.nl waar je bij jou in de buurt elektronica inlevert. Je kunt verouderde apparaten ook terugsturen naar: 
Ziggo Recycling
Antwoordnummer 11055
2700 VC Zoetermeer

tt14111
Level 20

Alleen de Mediabox Next en Next Mini moeten teruggestuurd worden bij beëindiging van het (TV-)abonnement. Andere/oudere typen decoders mogen inderdaad bij de milieustraat ingeleverd worden. Een Cisco/Humax/Pace decoder kun je ook naar de kringloopwinkel (wel smartcard verwijderen), deze kunnen namelijk ook zonder actief abonnement gebruikt worden, tenzij het een sterk verouderd type is dat alleen MPEG-2/SD ondersteund.

0 Kudos
Doman
Level 14