Hallo,
ik heb een probleem met mijn LG oled tv.
ik heb wel alle zenders maar de zenderinfo valt constant weg.
Hoe kan dit?
mvg,
Martin
Bedankt voor alle meldingen. Momenteel onderzoeken we de oorzaak. We houden je via dit topic op de hoogte.
Topic volgen voor updatesHet probleem staat nog altijd op de radar. Navraag leert dat er nog altijd met LG wordt samengewerkt aan een oplossing. In dit geval wachten we nog op nieuwe firmware vanuit LG. Zodra deze firmware is gepusht door LG dan kunnen wij het verder onderzoeken / testen. We delen nieuwe updates zodra er vorderingen zijn.
@Alex Heb alle apps volledig afgesloten (via de 3 puntjes), maar dat lost niets op.
Kreeg ook nog een software update naar v23.20.42 maar EPG probleem blijft bestaan. Soms is de EPG compleet, maar even later weer niet.
Zoals ik al eerder aangaf, heb ik op het eerste blad van de EPG meestal maximaal 2 programma’s per kanaal.
De overige bladen zijn meestal goed gevuld (bij een enkele zender niet.) Heen en weer scrollen e.d. helpt niet.
hallo Alex,
toch even een aanvulling. Ik was even weg namelijk.
Het valt mij op dat later op de dag (nu dus 18:20) maximaal 2 velden gevuld zijn. Als een programma lang duurt is dan wel de regel gevuld echter vaak is dat niet het geval.
Hi all - we zitten niet stil en er wordt ondertussen druk gewerkt aan het openstaande ticket. Het onderzoek loopt dus nog. Zodra we meer weten zal ik het hier melden.
Hallo Welmoed,
even een update van mijn kant. Het valt mij op dat de informatie redelijk was. 2 velden op een regel leesbaar.
Vandaag en ook gisteren is het weer zeer matig. Anders dan voorheen, maar bijvoorbeeld Veronica is helemaal leeg en vooral rond de huidige tijd veel lege velden op diverse regels.
Kortom het lijkt minder dan voorheen.
Hier hetzelfde
Het is inmiddels drie maanden dat de eerste melding hierover binnenkwam. Allemaal mensen met duurdere LG tv's. Er is nog geen enkele verbetering. Men is er mee bezig zo wordt aangegeven, maar we horen verder niets meer. Ben benieuwd of dit toch uiteindelijk een Ziggo probleem is. Als dat zo is geeft een andere provider misschien ook een uitweg?
Hi @Pavadebo - Helaas is daar nog geen duidelijk antwoord op. Er is inmiddels veel contact met LG over dit probleem en er wordt onderzocht waar het precies misgaat, maar meer is er nog niet te melden.
Probleem blijft en is helaas nog steeds niet opgelost. Geen vooruitgang? / Waarom is dit zo hardnekkig?
Ik sluit mij aan bij de vorige reactie. Het is al weer maanden oorverdovend stil. Probleem blijft bestaan. Dagelijkse ergernis duurt voort. Als ziggo het niet kan oplossen, laat ze het dan gewoon ruiterlijk toegeven, dan kunnen klanten zelf overwegen of ze bij ziggo willen blijven of willen overstappen naar een provider die wel levert op dit vlak. Kortom, graag (re)actie.
Hier ook nog steeds het zelfde probleem.
@Pavadebo schreef:Ik sluit mij aan bij de vorige reactie. Het is al weer maanden oorverdovend stil. Probleem blijft bestaan. Dagelijkse ergernis duurt voort. Als ziggo het niet kan oplossen, laat ze het dan gewoon ruiterlijk toegeven, dan kunnen klanten zelf overwegen of ze bij ziggo willen blijven of willen overstappen naar een provider die wel levert op dit vlak. Kortom, graag (re)actie.
Helemaal mee eens. Ziggo laten eens wat horen.
Hi, helaas heb ik nog geen ander nieuws dan het laatste bericht van Alex. Het onderzoek loopt nog en het ticket staat nog open. Bij nieuws zullen we het vanzelfsprekend melden. Het ticket wordt wekelijks door ons gecheckt.
Het is toch wel heel raar dat dit zolang moet duren. Jullie mogen hiervoor wel een compensatie aanbieding.
Beste Welmoed en Alex,
Vandaag (maar al iets langer is dat zo) is er meer informatie niet dan wel. Veronica bevat bijna geen informatie de laatste weken.
Ik snap dat het tijd kost. Toch wat vragen.
1. wat kan ik/wij doen om het proces te versnellen? Het duurt erg lang namelijk
2. Komt er een oplossing? Want is het anders een optie een andere TV te vragen. Mijn TV is nog geen jaar oud. Is er een ander type van LG (zelfde kwaliteit) die het probleem niet heeft
3. Is Ziggo bereid om een andere oplossing aan te bieden om de problemen op te lossen (mediabox, etc etc). Uiteraard ook zonder extra kosten.
Zoals jullie kunnen lezen ben ik op zoek naar duidelijkheid en/of een oplossing.
hallo,
vandaag weer helemaal geen zender TVgids informatie op zenders 8, 11 een 22 (dus Veronica, Star Channel en BBC NL). De hele regel beide deze zenders is leeg.
Is dit een ander probleem? of is dit een probleem in dezelfde categorie als wat gemeld is over de LG tv's?
Groeten,
Edwin
Bij mij leek het de afgelopen 3 dagen! goed te gaan met de EPG. Ik begon er zowaar in te geloven dat dit eindelijk was opgelost. Maar vandaag is het weer zover. Gebeurt hier eigenlijk wel iets concreets aan?
Het probleem staat nog altijd op de radar. Navraag leert dat er nog altijd met LG wordt samengewerkt aan een oplossing. In dit geval wachten we nog op nieuwe firmware vanuit LG. Zodra deze firmware is gepusht door LG dan kunnen wij het verder onderzoeken / testen. We delen nieuwe updates zodra er vorderingen zijn.
Gisteren een update gehad naar versie 23.23.30. Probleem nog steeds niet opgelost ☹️
Dank voor je reactie, ik zet dit signaal door naar mijn collega's en zodra er meer bekend is laten we dit weten.
Neem aan dat het probleem nog steeds niet verholpen is?
Ben ook van plan LG Oled te kopen maar dit is toch wel een dingetje. Maar even voor mijn duidelijkheid wanneer speelt dit nou precies? Alleen bij een ci+ module of ook bij de next mini? Als ook bij Next mini is dan betekent dit dus ook dat je geen programma's kan opnemen lijkt me?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.