Vraag
Reacties
Oplossing
astridtje59
Nieuwkomer

Sinds ik de nextbox voor de tv heb is het mis, code cs1010. De box staat inmiddels wel in mijn ziggo, maar ik denk dat men vergeten is mijn tv max abbo over te zetten naar deze box zelfs de afstand bediening doet het niet. Ik stream sinds die tijd naar mijn tv en dat is wel heel erg vervelend.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @astridtje59,

Wat een waardeloze situatie, juist bij een nieuwe Mediabox waarvan je direct genieten natuurlijk. Ik zie inderdaad dat het nog niet helemaal goed gaat bij de activatie, waardoor deze nog niet werkt. Dit ligt inmiddels bij de verantwoordelijke afdeling, maar tot die tijd zal je deze foutcode zien helaas. Top dat je al een alternatief hebt gevonden in de vorm van casten. Een ander alternatief is ook de coaxkabel rechtstreeks in de TV te stoppen en deze stappen te volgen. 

Ik heb de situatie opnieuw onder de aandacht gebracht, maar we moeten helaas opnieuw afwachten op dit moment.

 

Bekijk in context

39 Reacties 39
Jan F.
Level 20

Heeft u de helpdesk al eens gebeld? Hier afwachten en op actie van een moderator wachten kan ook, maar dan gaat er mogelijk wel tijd verloren.

0 Kudos
astridtje59
Nieuwkomer
Topicstarter

Ik heb zoveel met de helpdesk gebeld dat ik en door mijn beltegoed heen ben, en ik er gewoon genoeg van had om steeds te wachten tot ik niet teruggebeld wordt. Men zou mij terug bellen maar nooit gebeurt en nu bellen heeft even geen zin, ik krijg steeds dezelfde tips. Een x ben ik goed geholpen toen heeft men het modem handmatig gezet en toen stond hij inene in mijn ziggo. Alleen hij doet niets, ik zet hem aan handmatig want via afstandbediening gaat niet. Het blauwige lampje gaat aan en verder doet het niets meer de afstandbediening niet en handmatig de kanalen kiezen ook niet. Ik zie alleen een wit draaend rondje en verder komt daarna cs1010 in beeld

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @astridtje59,

Wat een waardeloze situatie, juist bij een nieuwe Mediabox waarvan je direct genieten natuurlijk. Ik zie inderdaad dat het nog niet helemaal goed gaat bij de activatie, waardoor deze nog niet werkt. Dit ligt inmiddels bij de verantwoordelijke afdeling, maar tot die tijd zal je deze foutcode zien helaas. Top dat je al een alternatief hebt gevonden in de vorm van casten. Een ander alternatief is ook de coaxkabel rechtstreeks in de TV te stoppen en deze stappen te volgen. 

Ik heb de situatie opnieuw onder de aandacht gebracht, maar we moeten helaas opnieuw afwachten op dit moment.

 

astridtje59
Nieuwkomer
Topicstarter

Ik hoop ook dat het nu eindelijk verholpen wordt. Ik wacht dan wel eventjes af .

 

0 Kudos
astridtje59
Nieuwkomer
Topicstarter

Hoelang moet men eigenlijk wachten? Ik betaal zelfs nog steeds voor tv max en krijg via casten de standaard zenders. Beter iets dan niets zou men kunnen zeggen, maar ik wil onderhand wel weten hoelang dat gaat duren.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Ik heb helaas nog geen verwachte oplostijd, @astridtje59. Uiteraard hoef je niet te betalen voor Max. Alles wat daar nu voor in rekening wordt gebracht, corrigeren we zodra het is opgelost.

astridtje59
Nieuwkomer
Topicstarter

Wordt er nog aan gewerkt, zit nog te wachten?

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @astridtje59,

Ja, er wordt nog steeds aan gewerkt. Ik zie helaas nog geen nieuws of update.

astridtje59
Nieuwkomer
Topicstarter

bedankt voor je antwoord

 

0 Kudos
astridtje59
Nieuwkomer
Topicstarter

zucht

0 Kudos
astridtje59
Nieuwkomer
Topicstarter

Ik hoop wel dat jullie in het weekend even van de nexbox en internet box afblijven zodat ik net als afgelopen weekend gewoon via nl ziet tv kan kijken, en niet iedere x dat ik en geen internet en geen wifi heb zodat ik niet kan kijken. Wel fijn dat jullie er mee bezig zijn hoor, maar alsjeblieft niet in het weekend.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @astridtje59,

Ook in het weekend werkt ons team 24/7 door, maar uiteraard zullen we werken aan een oplossing en ga ik er vanuit dat we de rest met rust laten 

astridtje59
Nieuwkomer
Topicstarter

Ik kijk nu via “deze stappen”, wat je al voorstelde. Is wel makkelijker, maar het blijft standaard pakket.

Hopelijk is het dan snel verholpen

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @astridtje59 . 
Even een “update”. Er wordt binnen 2 dagen telefonisch contact met je opgenomen door het team dat zich specifiek met deze activatieproblemen bezighoudt ^^ 

astridtje59
Nieuwkomer
Topicstarter
Lycke Ziggo wrote:

Hey @astridtje59 . 
Even een “update”. Er wordt binnen 2 dagen telefonisch contact met je opgenomen door het team dat zich specifiek met deze activatieproblemen bezighoudt ^^ 

 

 Ik ben alleen via messenger en whatsap bereikbaar en dan vanaf 8u 'smorgens tot 11u en dan vanaf 20.00u 'savonds vr. gr Astrid

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @astridtje59,

Het gespecialiseerde team geeft de voorkeur aan telefonisch contact om de communicatie zo goed mogelijk te laten verlopen. Ik zal een verzoek erbij zetten om te mailen in dat geval, Whatsapp of Messenger is geen mogelijkheid helaas.

0 Kudos
astridtje59
Nieuwkomer
Topicstarter

Mailen is ook ok

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@astridtje59 Zo te zien heeft mijn collega @Alex Ziggo aan mijn collega's van het gespecialiseerde team mailen jouw voorkeur heeft. 

astridtje59
Nieuwkomer
Topicstarter

Ja klopt, Ik zit op een nieuwe simkaart te wachten heb in huis alleen de wifi van jullie nog tot de 20 ste dan krijg ik de nieuwe kaart.  Dus gebruik dan maar liever mail.. Ik snap niet dat het zolang moet duren om een medianext box gestart te krijgen met het abbo wat erbij hoort.

Jullie mogen ook wel een monteur sturen als het daar aan ligt.

0 Kudos