Heb de nextbox nu een aantal weken in gebruik . Werkt prima , een hele verbetering in vergelijking met de horizonbox . Het enige 'probleem' waar ik tegenaan loop is het volgende . Bij de horizon had ik de hdmi kabel op de hdmi-ingang van de receiver aangesloten en via de hdmi out van de receiver werd de tv aangesloten . Ook had ik op de scart out van de horizonbox een scartkabel naar de scart in van een sony hdd recorder aangesloten . Dus als ik de receiver uit liet staan kreeg ik via de scart-out van de horizon beeld en geluid via de sony hdd recorder 'doorgeschakeld' naar de tv . Ik kon dan de opnames die op de hdd van de horizon stonden kopieren naar de hdd van de sony . Ik wilde het zelfde doen met de nextbox . Toen ik nextbox binnenkreeg zat er geen mini-scart kabel ( din 9 pins plug naar normale scart ) bij . Heb er eentje besteld bij Reichelt Electronic en die aangesloten . Het werkt alleen niet . Ik hoor alleen geluid , maar heb geen beeld . Mijn vraag is nu , heb je voor de nextbox een specifieke nextbox miniscartkabel nodig ? Of is de miniscartuitgang van de nextbox geblokt ? Ben benieuwd .