Ik heb op 7 mei mijn oude telefoon opgestuurd (aangetekend) naar Likewize. Ik heb een bericht met handtekening dat deze is ontvangen. Tot op heden geen geld of bericht terug gehad.
Hi @Hidde L
Dit is natuurlijk heel vervelend. Gelukkig kunnen de mensen van Vodafone je hiermee helpen. Heb aub geduld en zodra ze je bericht hebben gelezen zullen ze in actie komen om je te helpen.
Lees bij het wachten op een VodafoneZiggo medewerker onderstaande balk aub:
| ⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten VodafoneZiggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van VodafoneZiggo. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |
Hi @Hidde L, welkom hier!
Jeetje, dat is al een flinke poos geleden. Normaliter ontvang je vanuit LikeWize een bevestiging dat je toestel is ontvangen en volgt binnen 14 werkdagen de uitbetaling van de toestelwaarde. Ik begrijp uit je bericht dat zowel de bevestiging vanuit LikeWize als uitbetaling tot op de dag van vandaag niet heeft plaatsgevonden terwijl het pakket aangetekend is verzonden. Graag laat ik dit voor je uitzoeken. Wil je hiervoor de volgende informatie met mij delen?
Referentienummer LikeWize:
Track en Trace Post NL (screenshot & link):
Informatie over het verzonden toestel:
Merk, type, kleur, geheugen:
IMEI nummer:
Ik zie je bericht met meer informatie graag tegemoet! 🙂
Beste Cecilia,
Het order nummer is 6736303 (kan ook 6736302 zijn).
Hierbij de post nl link.
https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SKAAG178958939-NL-6360XV
Het toestel is de Samsung Galaxy S22 128GB Phantom Black.
Volgens mij is dit het imei nummer:
353325470847322
Hi @Hidde L
Zou je het referentienummer van LikeWize willen controleren? Deze staat vermeld op de bevestiging van de aanmelding van je toestel. Ik moet de informatie namelijk doorzetten naar LikeWize, dus het is wel van belang dat ik hiervoor de juiste gegevens heb zodat zij het kunnen uitzoeken 🙂
Het staat in mijn bericht hier boven. Het referentie nummer (ordernummer) is 6736303 of 6736302. Ik had een verzoek aangemaakt en toen 2 mails gekregen. Ik heb dus 1 van deze 2 referentie nummers gebruikt om het toestel op te sturen.
Check @Hidde L. Deze extra context maakt het verhaal duidelijk waarom je twijfelt tussen de beide referentienummers. Nog één aanvullende vraag. De Post NL link geeft aan 'zending niet gevonden'. Dit terwijl jij aangeeft dat het pakket is afgeleverd en jouw Post NL app wel meer informatie laat zien. Ik vermoed dat het adres dan ook is aangepast, aangezien je naar een antwoordnummer niet aangetekend kan versturen. Alleen dit kan ik dus niet herleiden uit je screenshot en verder uitzoeken. Kan je eens meer informatie delen vanuit jouw Post NL App? Sorry voor de aanvullende vragen, maar ik wil het juist zo volledig mogelijk voor je doorzetten naar LikeWize.
Nu krijg ik dezelfde melding. Gister kreeg ik nog alle informatie. Dat het op 3 mei verstuurd was en op 7 mei aangetekend is aangekomen en met een handtekening is aangenomen, zie screenshot.
Postnl verwijderd de tracking data na x aantal maanden
Ja, die data (3 mei en 7 mei) staat niet in je screenshot. Daar staat enkel de Track en Trace en het oorspronkelijke afleveradres (antwoordnummer). Aangezien je naar een antwoordnummer niet aangetekend kan versturen en ook ''oorspronkelijk afleveradres'' wordt aangegeven in je screenshot vermoed ik dus dat het adres is gewijzigd toen je het pakket ging versturen. De tracking informatie vanuit Post NL is helaas dus vrij summier, mogelijk ook omdat het nu 7 maanden geleden is.
Ik heb het in ieder geval zojuist uitgezet naar LikeWize met de informatie die ik van je heb gekregen. Hopelijk kunnen zij in hun systemen nog het één en ander traceren hiervoor. Zodra er nieuws onder de zon is, dan kom ik bij je in de lucht.
Hi @Hidde L
Inmiddels heb ik al een terugkoppeling ontvangen. Helaas kan LikeWize dit niet meer uitzoeken/traceren wegens de ouderdom. In dit geval had het dus toch wenselijk geweest als er eerder aan de bel was getrokken. Er zijn tenslotte toch inmiddels 7 maanden verstreken.
Nu is dit natuurlijk wel een hele zure situatie, want op basis van de informatie die je mij hebt toegezonden is wel aantoonbaar dat je een pakket hebt verzonden naar hen. Om die reden wil ik je vanuit Vodafone tegemoetkomen. Op basis van de inruildeals pagina zie ik aan de hand van het IMEI nummer dat de waarde van het toestel € 94 betreft. Dit bedrag heb ik voor je vergoed. De creditfactuur zie je terug in My Vodafone.
Normaliter wordt het tegoed verrekend met toekomstige facturen. Gezien de hoogte van het bedrag kan ik mij voorstellen dat je dit wellicht graag uitbetaald wilt hebben. Dat kan ik regelen. Als je dit wilt, wil je mij dan een privébericht sturen met je volledige IBAN rekeningnummer? Dan maak ik het in orde. Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Zodra ik het verzoek heb ingediend staat het bedrag binnen maximaal 10 werkdagen op je rekening.
wat goed geregeld
Eerlijk is eerlijk... pluimpje!
Alvast heel erg bedankt voor je moeite en dit gebaar.
Ik heb natuurlijk al veel vaker contact proberen te zoeken en ook heel vaak met Likewize. Ik kan je de mail correspondentie toesturen.
zie bijlag
*Bijlagen verwijderd door moderator wegens privacygevoelige informatie*
Geen dank @Hidde L. Blij dat we het zo netjes hebben kunnen oplossen. De bijlagen heb ik uit je bericht verwijderd, omdat daar onder andere jouw e-mailadres op zichtbaar was. Deze wil je liever niet op het world wide web hebben staan 🙂
Dat is waar. Dank.
Kan ik ze prive naar je sturen dan kan Likewize hier nog op reageren.
Dat is niet nodig @Hidde L. Inhoudelijk kan LikeWize niets meer met de situatie wegens de ouderdom en de trackingsinformatie vanuit Post NL die niet meer zichtbaar is. Om die reden ben ik je vanuit Vodafone op deze wijze tegemoet te komen. De bijlagen heb ik zelf nog wel en stuur ik door ter lering en feedback, maar hier zal verder inhoudelijk niets op terug komen.
Daar ben ik ook erg dankbaar voor maar het is natuurlijk van de zotte dat dit bedrijf er mee weg komt. Ik ben al vanaf mei bezig met contact te zoeken, ook toen de track en trace gegevens nog wel zichtbaar waren. Door het zo lang te negeren is het nu verjaard.. Ik ben juist door deze actie overstag gegaan om mijn abonnement opnieuw af te sluiten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.