Vraag
Reacties
Oplossing
Alexandra1
Level 1

Correctie factuur

Hoe kan ik iemand bereiken die een fout op een factuur kan corrigeren.

Telefonisch kan niemand me helpen, ze zien hun eigen verstuurde mail met de correcte gegevens niet terug.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Alexandra1 

Wat een bijzondere situatie, aangezien het ook een behoorlijk verschil is van € 144,- aan eenmalige kosten. Ik zie terug dat je in de winkel bent geweest en je op 22 november een SMS hebt ontvangen met de informatie van het ticketnummer voor de creditaanvraag. Het ticket zelf is alleen nergens te vinden of te herleiden, waardoor ik mijn twijfels heb of dit wel correct wordt opgepakt.

Om die reden heb ik je situatie intern uitgezet. De samenvatting van de overeenkomst (die je hier deelt), die kun je online gewoon genereren door op onze website door te klikken, zonder dat je echt een bestelling plaatst. Dit is gedaan op 12 oktober. Dit is ook de datum die zichtbaar is op jouw afbeelding. Vervolgens is op 13 oktober de bestelling daadwerkelijk ingevoerd, maar is hierbij het reguliere aanbod opgevoerd i.p.v. de betreffende deal. Naar aanleiding van deze bestelling heb je op 13 oktober om 08:24 uur het contract per e-mail ontvangen en zie je hier ook andere informatie in dan de informatie van de eerdere samenvatting van de overeenkomst (zie de screenshot van Dennis).

Verder is bevestigd dat er dus geen aanvraag voor een credit loopt. Het ticket wat door de winkel aangemaakt zou zijn is voor ons niet te vinden en ook is er niet een credit in afwachting van goedkeuring. 

Lang verhaal kort is er dus met het invoeren van de bestelling een fout gemaakt waardoor de deal niet is toegepast zoals jij deze voor ogen had. Op basis van bovenstaande verwachen wij dus ook niet dat er n.a.v. de melding in de winkel een vervolgactie volgt. Om die reden heb ik uit coulance het verschil in de eenmalige kosten (€ 198,90 - € 54,90 = € 144,-) handmatig vergoed. De creditfactuur zie je terug in My Vodafone.

Normaliter wordt een vergoeding verrekend met de aankomende facturen. Gezien de hoogte van het bedrag kan ik mij voorstellen dat je dit graag teruggestort wilt hebben. Dat is mogelijk. Als je dit wilt, kan je mij dan een privébericht sturen met daarin je volledige iban rekeningnummer? 🙂 Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Wim C.
Level 18

Goedenavond @Alexandra1 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant-forum waar ikzelf ook klant ben. 

💡Om u sneller verder te kunnen helpen is het sowieso geen slecht idee om uw adresgegevens in uw profiel te zetten. Dan weten Ziggo-moderators in elk geval wie u bent en op welke manier u het best en het snelst geholpen kunt worden.
Het spreekt voor zich dat uw persoonlijke informatie alléén zichtbaar is voor medewerkers van Ziggo. Uw profielpagina vindt u
 hier.

0 Kudos
EnergieBoy
Level 20

Ik verwacht ook hier weer het oude factuur/korting systeem fout, wat al een tijdje loopt bij Vodafone. Een Vodafone medewerker kan je hier alles over vertellen, zoals Wim C al beschreef. Heb nog even geduld aub. 

Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Alexandra1 en welkom op de VodafoneZiggo Community,

Ben er naar aanleiding van je bericht ingedoken, alleen ik zie zo 1-2-3 geen opvallendheden. De laatste factuur was hoger vanwege een eenmalige betaling voor je toestel. Ging je vraag daarover? 

Alexandra1
Level 1
Topicstarter

Beste Dennis,

Het gaat inderdaad over de eenmalige bijdrage, afgesproken was €54,90, dat staat ook op de overeenkomst, maar berekend wordt €198,90.

0 Kudos
Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Daarvoor heb ik het contract erbij gepakt en de sectie rondom de eenmalige betaling toegevoegd. Je betaalt eenmalig de €192,- + de standaard thuiskopieheffing van €6,90.

De toezegging rondom de €54,90 kom ik zo niet tegen. Het bedrag zal dan verdeeld zijn op €48,- en €6,90 voor de heffing. Wij hebben wel kortingen van €48,-, niet een eindprijs. Of had je wellicht een ander bedrag qua toestelkosten afgesproken? 

0 Kudos
Alexandra1
Level 1
Topicstarter

1000039620.jpg

0 Kudos
Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Bedankt voor de afbeelding. Ik zie dat de datum erop verwijst naar 12-10, terwijl de bestelling pas de 13de geplaatst is. Welke bestelnummer is er gekoppeld aan dat document? Dan loop ik die na @Alexandra1 

0 Kudos
Alexandra1
Level 1
Topicstarter

Beste Dennis,

Ik ben afgelopen zaterdag in Heerlen naar de Vodafone winkel gegaan en daar heeft een medewerker een creditaanvraag aangemaakt:

Creditaanvraag Ticketnummer: (OF2511 2775) VodafoneZiggo | Sales Operations Support

Ik hoop dat het bedrag snel overgemaakt wordt.

0 Kudos
Marinus
Level 16

@Alexandra1  @Dennis 

kijk eens op vodafone.nl bij de black friday deals.

dan wordt alles snel duidelijk.

0 Kudos
HaJee83
Level 16

Half oktober waren er nog geen BF deals. Waarom moet daar naar gekeken worden dan?

0 Kudos
Marinus
Level 16

Daar zie je vrijwel exact de bedragen van @Alexandra1 terug.

Er waren toen “volop voordeel” deals. ‘Black Friday” deals zouden best weleens dezelfde kunnen zijn.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Alexandra1 

Wat een bijzondere situatie, aangezien het ook een behoorlijk verschil is van € 144,- aan eenmalige kosten. Ik zie terug dat je in de winkel bent geweest en je op 22 november een SMS hebt ontvangen met de informatie van het ticketnummer voor de creditaanvraag. Het ticket zelf is alleen nergens te vinden of te herleiden, waardoor ik mijn twijfels heb of dit wel correct wordt opgepakt.

Om die reden heb ik je situatie intern uitgezet. De samenvatting van de overeenkomst (die je hier deelt), die kun je online gewoon genereren door op onze website door te klikken, zonder dat je echt een bestelling plaatst. Dit is gedaan op 12 oktober. Dit is ook de datum die zichtbaar is op jouw afbeelding. Vervolgens is op 13 oktober de bestelling daadwerkelijk ingevoerd, maar is hierbij het reguliere aanbod opgevoerd i.p.v. de betreffende deal. Naar aanleiding van deze bestelling heb je op 13 oktober om 08:24 uur het contract per e-mail ontvangen en zie je hier ook andere informatie in dan de informatie van de eerdere samenvatting van de overeenkomst (zie de screenshot van Dennis).

Verder is bevestigd dat er dus geen aanvraag voor een credit loopt. Het ticket wat door de winkel aangemaakt zou zijn is voor ons niet te vinden en ook is er niet een credit in afwachting van goedkeuring. 

Lang verhaal kort is er dus met het invoeren van de bestelling een fout gemaakt waardoor de deal niet is toegepast zoals jij deze voor ogen had. Op basis van bovenstaande verwachen wij dus ook niet dat er n.a.v. de melding in de winkel een vervolgactie volgt. Om die reden heb ik uit coulance het verschil in de eenmalige kosten (€ 198,90 - € 54,90 = € 144,-) handmatig vergoed. De creditfactuur zie je terug in My Vodafone.

Normaliter wordt een vergoeding verrekend met de aankomende facturen. Gezien de hoogte van het bedrag kan ik mij voorstellen dat je dit graag teruggestort wilt hebben. Dat is mogelijk. Als je dit wilt, kan je mij dan een privébericht sturen met daarin je volledige iban rekeningnummer? 🙂 Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.