Hi allemaal,
Ik kreeg zojuist een e-mail van Vodafone waarin staat dat mijn bestelling helaas is geannuleerd. Dit kwam totaal onverwacht, want ik heb gewoon alles netjes ingevuld. In de mail staat dat ik m’n geld binnen 5 werkdagen terugkrijg, maar er wordt niet uitgelegd waarom de bestelling is geannuleerd.
Heeft iemand dit eerder meegemaakt of weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ik hoor het graag, want ik wil eventueel opnieuw bestellen maar niet als die weer wordt gecanceld 🙂
Ik heb mijn order nr bij de hand, dus laat me weten of dat nodig is.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Yasmijn
Opgelost! Ga naar oplossing.
Uiteraard slechts een tip, misschien een BKR registratie oid?
Ik neem aan dat er een nieuwe smartphone bij je abonnement zit? Er wordt een kredietcheck gedaan, dat betekent dat als het kredietbedrag te hoog is, ze je aanvraag kunnen weigeren. Dat kan je oplossen door een groter deel (of het volledige bedrag vd smartphone in 1x) zelf te betalen, waardoor minder krediet nodig is.
Ja die heb ik dus even gecheckt, er staat idd. nog een ''lopende'' lening van een toestel, dat is m'n huidige die deze maand afgelopen is. verder niets bijzonders en ook niets veranderd in die situatie
Dan moet je nog even geduld hebben vrees ik, tot alles administratief verwerkt is.
Oke, dan geef ik het eventjes tijd! bedankt 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.