Vraag
Reacties
Oplossing
yasmijnvank
Level 2

Order geannuleerd zonder reden

Hi allemaal,

 

Ik kreeg zojuist een e-mail van Vodafone waarin staat dat mijn bestelling helaas is geannuleerd. Dit kwam totaal onverwacht, want ik heb gewoon alles netjes ingevuld. In de mail staat dat ik m’n geld binnen 5 werkdagen terugkrijg, maar er wordt niet uitgelegd waarom de bestelling is geannuleerd.

 

Heeft iemand dit eerder meegemaakt of weet iemand waar dit aan kan liggen?

Ik hoor het graag, want ik wil eventueel opnieuw bestellen maar niet als die weer wordt gecanceld 🙂

Ik heb mijn order nr bij de hand, dus laat me weten of dat nodig is.

 

Alvast bedankt voor het meedenken!

 

Groetjes,

Yasmijn

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
yasmijnvank
Level 2
Topicstarter

Oke, dan geef ik het eventjes tijd! bedankt 🙂

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Hatolex
Level 16

Uiteraard slechts een tip, misschien een BKR registratie oid?

0 Kudos
HaJee83
Level 15

Ik neem aan dat er een nieuwe smartphone bij je abonnement zit? Er wordt een kredietcheck gedaan, dat betekent dat als het kredietbedrag te hoog is, ze je aanvraag kunnen weigeren. Dat kan je oplossen door een groter deel (of het volledige bedrag vd smartphone in 1x) zelf te betalen, waardoor minder krediet nodig is.

0 Kudos
yasmijnvank
Level 2
Topicstarter

Ja die heb ik dus even gecheckt, er staat idd. nog een ''lopende'' lening van een toestel, dat is m'n huidige die deze maand afgelopen is. verder niets bijzonders en ook niets veranderd in die situatie

0 Kudos
Hatolex
Level 16

Dan moet je nog even geduld hebben vrees ik, tot alles administratief verwerkt is.

0 Kudos
yasmijnvank
Level 2
Topicstarter

Oke, dan geef ik het eventjes tijd! bedankt 🙂