Vraag
Reacties
Oplossing
Mer88
Level 2

Prijsverschil bij iPhone 17

Opgelet: de prijzen van Black Friday bij Vodafone zijn een scam. Je betaalt nu ruim €70 meer voor een toestel dan vorige week. Had toevallig screenshots gemaakt, zie hieronder. 

Prijs van een zwarte iPhone 17 met minste geheugen was op 19 november €744. 

d52006b7-7fb2-4fc6-a8b3-a22852fbf59c.jpeg

Prijs vandaag op BF €816 voor dezelfde:

IMG_5835.png

Dus er wordt €72 door je neus geboord.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Dag @Mer88 
Dat hoort natuurlijk dan wel overeen te komen! Zou je voor mij het ordernummer in je profiel willen plaatsen? Klik hier om naar je profiel te gaan.
Dan kijk ik met je mee rondom de ontbrekende korting. 

Bekijk in context

0 Kudos
6 Reacties 6
EnergieBoy
Level 20

Hi @Mer88 
Dat is vreemd, want ik zie wel gewoon dat die 744,- euro kost. Zojuist gemaakt, vrijdag 28 november om 16:00 uur. Vodafone steekt je niets door je neus. Als ze maar niet van 816,- voor 744,- euro er van hebben gemaakt als jij kan bewijzen (maar dan ook echt een foto met datum er bij) dat het voorheen ook al 744,- euro was. Hoe dat zit, dat weet ik natuurlijk niet 🙂

Scherm­afbeelding 2025-11-28 om 16.00.33.png

En nog even het totaal in beeld:

Scherm­afbeelding 2025-11-28 om 16.02.54.png

0 Kudos
EnergieBoy
Level 20

OP de pagina: https://www.vodafone.nl/abonnement/mobiel/telefoon/apple-iphone-17-256gb-black?duration=24&together-...

Ook op deze pagina staat het bedrag niet juist: https://www.vodafone.nl/telefoon/iphone/iphone-17-serie

Staat overigens nog wel het bedrag van 816,- euro (waar jij het over hebt), maar als je erop klikt dan kom je toch weer op een pagina uit met 744,- euro voor het toestel. Er gaat in ieder geval iets niet goed en goed opgemerkt. Al hoewel je uiteindelijk toch op 744,- euro komt . 

Scherm­afbeelding 2025-11-28 om 16.05.33.png

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Mer88 , De korting op het toestel geldt alleen in combinatie met een 2-jarig unlimited abonnement. De prijs verandert als je op de bestelpagina een ander abonnement selecteert, ik vermoed dat dat het geval is bij je tweede screenshot. Het kan dus ook kloppen dat je dit bedrag nog op andere pagina's ziet @EnergieBoy.

Mer88
Level 2
Topicstarter

Hoi Alex, ik heb het exact hetzelfde ingevuld. Ben net niet dom genoeg om zoiets anders te posten. Heb vanuit de klantenservice al de bevestiging gehad dat er iets niet goed gaat op de website. Opgelost. 

Mer88
Level 2
Topicstarter

Correctie: niet opgelost. Alles per chat besproken en per mail bevestigd. Krijg ik later een mail waarin ik het voorstel moet goedkeuren of afwijzen. Staat -€72 verschil niet verrekend…

bevestiging nav chat:

IMG_5857.jpeg

voorstel voor goedkeuren/afwijzen:

IMG_5858.jpeg

 help?

0 Kudos
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Dag @Mer88 
Dat hoort natuurlijk dan wel overeen te komen! Zou je voor mij het ordernummer in je profiel willen plaatsen? Klik hier om naar je profiel te gaan.
Dan kijk ik met je mee rondom de ontbrekende korting. 

0 Kudos