Vraag
Reacties
Ada173
Level 1

Telefoon nooit binnen gekomen maar wel betalen?

ik heb 2 jaar geleden in februari een telefoon besteld maar die is dus nooit angekomen ik betaal hem al 2 jaar  en krijg geen hulp van vodafone zelf ik heb zo vaak gebeld dat ik het niet eens meer kan optellen hoe vaak ik heb gebeld en op locatie claimen ze ook niks te kunnen doen. elke keer mij in de wachtrij zetten en ophangen of mij verkeerde nummers doorgeven en mij niet serieus nemen ik heb gemaild ik ben langs geweest en heb gebeld wat kan ik nog meer doen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
2 Reacties 2
EnergieBoy
Level 20

Beste @Ada173 
Twee jaar wachten op je toestel is wel heel erg lang en ik kan je niet begrijpen dat je dan nu pas hier op de community een reactie plaatst. Daar zal een reden voor zijn, maar twee jaar is wel heel erg lang. Je had natuurlijk al veel eerder aan de bel moeten trekken (wat je wel hebt gedaan maar nooit iets van Vodafone hebt vernomen) en je had al zeker contact op moeten nemen met de geschillencommissie. Maar goed, zo denk ik er over en ik werk niet bij Vodafone, dus ik kan je ook niet verder helpen. Je zal dan ook hier weer moeten wachten op iemand van Vodafone die je kan helpen. Sta niet vreemd te kijken dat ze je ook hier niet meer kunnen helpen, na 2 jaar. 

Nu je de community hebt gevonden is het tijd dat iemand van Vodafone met je mee kijkt en dan zullen ze reageren. Wil je aub nog wel wat gegevens aanvullen zodat ze gelijk weten wie je bent. Lees onderstaande balk aub en dan nu maar wachten op een VodafoneZiggo medewerker.

Lees bij het wachten op een VodafoneZiggo medewerker onderstaande balk aub:

⚠️Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten VodafoneZiggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van VodafoneZiggo. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Ada173 en welkom op de VodafoneZiggo Community,

Een heel bijzondere situatie als ik het zo lees. Daar ga ik voor je in duiken. Wat er na 2 jaren nog aan te doen is, daar kan ik bij voorbaat niet zoveel over kwijt. Daarvoor moet ik eerst een beter beeld hebben. 

Wil je onder je privé community profiel het mobiele nummer plaatsen en het merk+ type van het toestel. Ook graag het bestelnummer. Klik hier om naar je profiel te gaan.