Vraag
Reacties
Renzo123
Level 1

Vodafone en Dynafix - Opties bij valschade

Een abonnement afgesloten met toestel, namelijk de iphone 16.

na een half jaar is het moederbord kapot door “val schade”. Mijn vorige telefoon de iPhone 11 werkt nog steeds en die is aanzienlijk vaker gevallen. Dit noem ik zelf dan “pech”.

Het reparatiebedrijf Dynafix bied als oplossing een vervangendtoestel, waarvoor de volle prijs betaald moet worden. 

Tuurlijk verwacht ik geen volledige vergoeding, maar na het jarenlang klant zijn bij vodafone. Verwachtte ik eigenlijk wel een kleine tegemoetkoming.

Tot slot, is het inderdaad gewoon pech, maar meer bieden dan mijn huidige telefoon afbetalen en voor een vervangend toestel de volle prijs betalen zit er volgens Dynafix en dus Vodafone niet in. Teleurstellend

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
3 Reacties 3
EnergieBoy
Level 20

Hoi @Renzo123 
Erg vervelend wanneer een toestel kapot gaat en het kan natuurlijk voorkomen dat de ene iPhone anders valt dan een andere iPhone. Maar om nu een vervangend toestel voor dezelfde prijs aan te bieden, beetje vreemd. Gelukkig heb ik daar niets over te zeggen, wat ze doen kan natuurlijk.

Als het nu allemaal niet goed verloopt waarom probeer je de schade niet te verhalen bij je eigen verzekering. Kijk eens naar je inboedel-, kostbaarheden- of reisverzekering. Wie weet vergoeden zij nog iets.

Schade prijs heeft natuurlijk niets te maken hoe lang je al klant bent bij Vodafone. Het is hoe dan ook erg vervelend maar wie weet kan je nog bij je eigen verzekering vragen. 

0 Kudos
Gio2903
Level 17

met andere woorden, hij kan dus niet meer gerepareerd worden door hun? probeer het eens bij apple zelf. andere optie is dmv je eigen verzekering kijken. vodafone staat hier natuurlijk los van, die levert een abonnement en eventueel toestel. het toestel is verder niet van vodafone. je bent er zelf niet zuinig op geweest, dus het zou vreemd zijn als vodafone vervolgens daarvoor (deels) moet opdraaien

EnergieBoy
Level 20

Hi @Renzo123 
Heb je al een actie ondernomen ondertussen? Misschien kan je ons, als mede klanten, een kleine update geven. 

0 Kudos