Waar kan ik mijn factuur van me toestel vinden
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Mask, welkom hier!
De factuur van het toestel krijg je altijd per e-mail toegezonden na het afsluiten van je bestelling tezamen met je contract. Mocht je deze niet kunnen vinden, dan kijk ik graag met je mee. Wil je hiervoor jouw Community profiel aanvullen met jouw gegevens en mij een seintje geven? 🙂
Je facturen kun je op de homepage van ZiggoGo app zien. Voor eerdere facturen klik op rechtsboven op bekijk meer.
Op de facturen zijn alle kosten gespecificeerd.
Ik denk dat u in de war bent met de VodafoneZiggo App.
Op het voorblad staat overzicht van uw Vodafone account met data en tegoed met overzicht en daar onder staat eventueel Vodafone en Ziggo facturen en overzicht.
Op tabblad producten vind u het product van uw abonnementen Vodafone en Ziggo
Tabblad Ontdekken daarmee geeft VodafoneZiggo app optie om naar Priority te gaan en naar eventuele leuke prijzen of uitjes naar keuze die beschikbaar zijn.
Tabblad Facturen staat op zicht al duidelijk het overzicht en specificatie van de facturen en deze kunnen zonder ingewikkelde apps geopend worden in de VodafoneZiggo app
Tabblad Service bied aangeboden diensten waarbij je hulp kan inroepen boven in op (iPhone) voor Chat of Forum alleen is de chat functie nog niet beschikbaar in de app.
Mocht u andere vragen hebben dan kan u deze altijd hier kwijt.
Je hebt gelijk Dave. Het moet natuurlijk de VodafoneZiggo app zijn. Die bedoelde ik ook, maar heb het verkeerd getypt.
Ik bedoel gewoon een factuur van mijn toestel niet mijn bel en internet facturen
Die kan je laten mailen, dan kan je het beste inloggen op Mijn Ziggo
Dan ga je naar Privacy instellingen en daar onder vind je onder andere e-mail of factuur anders kan een Medewerker van Ziggo kan dit voor u regelen dat het per mail komt.
Hi @Mask, welkom hier!
De factuur van het toestel krijg je altijd per e-mail toegezonden na het afsluiten van je bestelling tezamen met je contract. Mocht je deze niet kunnen vinden, dan kijk ik graag met je mee. Wil je hiervoor jouw Community profiel aanvullen met jouw gegevens en mij een seintje geven? 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.