Hallo, kan iemand mij uitleggen hoe lang ik moet wachten of hoe ik Vodafone kan schrijven en vragen waar mijn pakket is? Ik wacht al heel lang op de levering van mijn telefoon.😥
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Reque, goedemorgen!
Logisch dat je graag zo snel mogelijk jouw nieuwe toestel in ontvangst wilt nemen. Ik zie dat je op 14 november een verlenging hebt gedaan inclusief een iPhone 17, 256 GB, Sage. Dit toestel is momenteel niet uit voorraad leverbaar. Op basis van de levertijden pagina geldt er voor bestellingen vanaf 7 november een gemiddelde levertijd van 4 tot 6 weken. Uiteraard wordt je per SMS op de hoogte gehouden van de levering. Voor meer inhoudelijke vragen omtrent je bestelling het advies om te bellen met Status Order via 0800 0560.
Hi @Reque ,
Een moderator kan dit voor je uitzoeken. Kun je alvast je profiel invullen met je postcode, huisnummer en telefoonnummer? Zie deze link: https://community.vodafoneziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hoi @Reque
Gaat het hier om een iPhone 17?
De levertijden zijn op deze pagina terug te vinden en lees hier alles over bezorgen.
Als niet gaat om de iPhone 17 of je hebt een andere vraag, volg dan de informatie die Lucas je geeft of neem zelf contact op met de klantenservice van Vodafone.
Hi @Reque, goedemorgen!
Logisch dat je graag zo snel mogelijk jouw nieuwe toestel in ontvangst wilt nemen. Ik zie dat je op 14 november een verlenging hebt gedaan inclusief een iPhone 17, 256 GB, Sage. Dit toestel is momenteel niet uit voorraad leverbaar. Op basis van de levertijden pagina geldt er voor bestellingen vanaf 7 november een gemiddelde levertijd van 4 tot 6 weken. Uiteraard wordt je per SMS op de hoogte gehouden van de levering. Voor meer inhoudelijke vragen omtrent je bestelling het advies om te bellen met Status Order via 0800 0560.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.