Heb slecht signaal terwijl ik in een omgeving zit waarbij signaal maximaal zou moeten zijn. Ligt het aan de instellingen van het toestel.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Evert Visser
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Heb je het toestel al eens uitgezet, en weer aan? Of even je Wifi uitzetten en dan weer aan? Of verwijder alleen dit Wifi kanaal en log opnieuw in op deze Wifi! Of wat je ook kan doen is even je internetinstellingen wissen (let op, dan wis je wel alle internet instellingen die in je toestel staat, van alle wifi's die je hebt aangemeld). Maar dit is vaak wel de meest effectieve manier om het weer voor elkaar te krijgen. Er zijn dus een paar opties die je kan uitvoeren 🙂
Hoi @Evert Visser
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Heb je het toestel al eens uitgezet, en weer aan? Of even je Wifi uitzetten en dan weer aan? Of verwijder alleen dit Wifi kanaal en log opnieuw in op deze Wifi! Of wat je ook kan doen is even je internetinstellingen wissen (let op, dan wis je wel alle internet instellingen die in je toestel staat, van alle wifi's die je hebt aangemeld). Maar dit is vaak wel de meest effectieve manier om het weer voor elkaar te krijgen. Er zijn dus een paar opties die je kan uitvoeren 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.