Vast bellen doet het niet meer.
geen foutmelding op toestel.
modem opnieuw opgestart.
Als het toestel geen foutmelding toont, dan is vermoedelijk wel een kiestoon aanwezig.
Hi @BeneV2, welkom terug op de Community!
Vanzelfsprekend is het nooit fijn als een dienst het laat afweten. Balen dat je problemen ondervindt met de vaste telefoonlijn. Speelt het probleem nog? Zo ja: dan zijn we benieuwd naar je bevindingen op de vragen van @tobiastheebe.
Vul bovendien je postcode + huisnummer in je afgeschermde profiel in, zodat ik op de achtergrond ook nog enkele zaken kan controleren in de Ziggo systemen. Alvast veel dank!
gaat over beide, zowel inkomend als uitgaand.
rechtstreeks op TEL 1 aangesloten en abonnement gewijzigd. in bedrag. niet qua inhoud.
Ik sluit niet uit dat telefonie geen onderdeel meer is van het abonnement.
Kun je op het modem inloggen via 192.168.178.1 of 192.168.100.1 en
Hi @BeneV2 ,
Is er inmiddels al meer duidelijk? Ik vind helaas geen gegevens/abonnement bij ons met de combinatie van postcode & huisnummer die je hebt ingevuld. Mocht je nog ondersteuning nodig hebben, kun je dan controleren of je wellicht een typefout hebt gemaakt? Klik hier om naar je profiel te gaan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.