Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
ziggo go werkt niet meer ik heb een abonnement nodig en die heb ik gewoon, het heet kabel tv met gratis ziiggogo tot voorheen werkte dat prima , nu niet,
Bert, Ik heb een nw wachtwoord aangemaakt i.o. met ziggo klantenservice, ik heb de app verwijderd en opnieuw ingesteld maar alles ... geen resultaat, ik heb een chat gedaan met klantenservice en die meldde dat er een probleem was met deze materie en dat ze er mee bezig zijn om de oplossing te vinden. Nou dat was vooe mij voldoende vanochtend om 7 uur was hijer nog niet maar nu wel weer dus probleem getackeld denk ik... nog bedankt voor je tip, groet, Jelle
bedoel je dan de app opnieuw installeren? dat antwoord geven ze bij ziggo niet. IK KAN WEL VAN ALLES BEDENNKEN MAAR DIT IS EEN PROBLEEM DAT AL TIJDE SPEELT EN OPLOSSINGEN ZIJN ER NIETR OF WORDEN NIET GEGEVEN
Bert, Ik heb een nw wachtwoord aangemaakt i.o. met ziggo klantenservice, ik heb de app verwijderd en opnieuw ingesteld maar alles ... geen resultaat, ik heb een chat gedaan met klantenservice en die meldde dat er een probleem was met deze materie en dat ze er mee bezig zijn om de oplossing te vinden. Nou dat was vooe mij voldoende vanochtend om 7 uur was hijer nog niet maar nu wel weer dus probleem getackeld denk ik... nog bedankt voor je tip, groet, Jelle