Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Sinds wij eergisteren de media xl ziggo box hebben geinstalleerd kunnen wij geen ziggo go meer gebruiken buiten de deur (wel binnen NL). Hij geeft nu de melding: geen abonnement voor deze zenders (en dit bij werkelijk alle zenders).
Heb de app al opnieuw geinstalleerd op advies van de ziggo helpdesk maar helaas heeft dat niet geholpen. De meneer aan de telefoon gaf aan het probleem niet op te kunnen lossen aangezien het allemaal te nieuw is en er simpel weg nog geen oplossingen zijn voor alle foutmeldingen??????? In elk geval zet hij de melding door naar de 2e lijns maar ik mis nu mijn voetbalwedstrijd en baal daar enorm van.
De mediabox en router doen het overigens wel prima.
Iemand die hier ook problemen mee heeft en de oplossing heeft?
Hallo DeDeb dit is een nare verassing! Ik zie dat je al contact hebt gehad en dat je account hersteld is. Helaas was dat niet meer op tijd te regelen voor het kijken van de wedstrijd. Werkt alles inmiddels weer?