Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Wanneer ik de ziggo go app wil streamen van mijn mobiel naar mijn tv, via de chromecast, lukt dat niet! Als ik het stream-icoontje aantikt wat rechtsboven de Ziggo go staat, krijg ik:
Open de afstandsbediening…
(icoontje) Gateway - Sam - 3.1
Hulp nodig?
De middelste optie is grijs. M.a.w. kan niet verder!
De andere opties wijzen naar de mediabox. En daar kan ik niks mee!
Moet er misschien in mijn mobiele telefoon bij instellingen wat veranderd worden?
Wat ik wil streamen van de Ziggo go app is b.v Ziggo sport en evt. andere zenders die ik niet via Canaldigitaal kan ontvangen. Dit is de provider die ik op mijn vakantiewoning tot mijn beschikking heb.
Wifi verbinding van mijn telefoon en de chromecast is exact dezelfde. Via You Tube lukt het streamen wel!
Wat ik al aangaf: wanneer ik de Ziggo go app aanklikt op mijn telefoon en dat daar op de zenders te zien zijn die op dat moment worden uitgezonden en ik klik het stream-icoontje aan, zou je zeggen dat ik verder op mijn tv kan kijken! En dat lukt nog steeds niet!
Is er iets in de Instellingen van mijn telefoon wat misschien niet goed staat? Ik heb geen idee!
Streamen vanuit de Ziggo GO app is handig als je een tweede tv hebt waarnaar geen kabel is doorgetrokken. Bijvoorbeeld in de slaapkamer of in een vakantiehuisje in Nederland.
Maak op je smartphone of tablet verbinding met hetzelfde wifi-netwerk als op je Chromecast of Apple TV.
Pak de afstandsbediening van je tv-toestel erbij en druk op de knop Source/AV/Input (de naam van deze knop verschilt per type afstandsbediening).
Open de Ziggo GO app op je smartphone of tablet en druk linksboven in de app op de menuknop.
Druk op TV Kijken en kies vervolgens een zender.
Druk vervolgens op het Chromecast of AirPlay icoon om het beeld naar je tv te streamen.
Het Chromecast icoon vind je rechtsboven op de menubalk:
Het AirPlay icoon vind je rechtsonder op de menubalk:
Het is op dit moment nog niet mogelijk om Replay naar je tv te streamen.