Hi,
wij hebben sinds begin deze maand een ziggogo abonnement en internet lite. Wij kunnen helaas niet meer dan 3 sportzenders zien. We hebben al gebeld met de klantenservice en ons wachtwoord gewijzigd maar dit hielp niet. Hopelijk kan iemand ons hier helpen om ZiggoGo werkend te krijgen. Alvast bedankt voor de hulp!
Zie jij bij het inloggen alleen de Ziggo Sport kanalen? Dan wordt het abonnement niet herkend, dit kan uiteenlopende oorzaken hebben:
Niet de juiste inloggegevens
Mogelijk maak je nog gebruik van oude klantgegevens en/of heb je een nieuw klantnummer van ons gekregen. De snelste controle is om in te loggen bij Mijn Ziggo en te controleren of je daar het juiste abonnement en gegevens terugziet. Zo niet, ga dan op zoek naar het juiste klantnummer met behulp van deze stappen en maak een nieuw account aan. Deze kun je gebruiken voor Ziggo GO. Wil je het andere account verwijderd hebben, open dan een <nieuw topic>
Abonnement nog niet actief
Als je abonnement pas net is ingegaan, is het mogelijk dat nog niet alles actief staat aan onze kant. Daardoor heb je nog geen abonnement voor Ziggo GO. Wacht enkele werkdagen om zeker te weten dat administratief alles in orde is. Ook in Mijn Ziggo kun je dit bij je bestellingen controleren.
Niet het juiste abonnement
Ziggo GO zit standaard inbegrepen bij elk abonnement met TV. We hebben echter ook internet only-abonnementen zonder Ziggo GO. Controleer dus of jouw abonnement Ziggo GO bevat op je factuur of in Mijn Ziggo.
Bij "Kabel aansluiting" zit Ziggo GO niet inbegrepen in je abonnement. Bij "Kabel TV" wel.
Zie jij alleen de 3 sportzenders en heb je het niet kunnen oplossen door bovenstaande punten, maak dan een <nieuw topic> aan.
Zie jij bij het inloggen alleen de Ziggo Sport kanalen? Dan wordt het abonnement niet herkend, dit kan uiteenlopende oorzaken hebben:
Niet de juiste inloggegevens
Mogelijk maak je nog gebruik van oude klantgegevens en/of heb je een nieuw klantnummer van ons gekregen. De snelste controle is om in te loggen bij Mijn Ziggo en te controleren of je daar het juiste abonnement en gegevens terugziet. Zo niet, ga dan op zoek naar het juiste klantnummer met behulp van deze stappen en maak een nieuw account aan. Deze kun je gebruiken voor Ziggo GO. Wil je het andere account verwijderd hebben, open dan een <nieuw topic>
Abonnement nog niet actief
Als je abonnement pas net is ingegaan, is het mogelijk dat nog niet alles actief staat aan onze kant. Daardoor heb je nog geen abonnement voor Ziggo GO. Wacht enkele werkdagen om zeker te weten dat administratief alles in orde is. Ook in Mijn Ziggo kun je dit bij je bestellingen controleren.
Niet het juiste abonnement
Ziggo GO zit standaard inbegrepen bij elk abonnement met TV. We hebben echter ook internet only-abonnementen zonder Ziggo GO. Controleer dus of jouw abonnement Ziggo GO bevat op je factuur of in Mijn Ziggo.
Bij "Kabel aansluiting" zit Ziggo GO niet inbegrepen in je abonnement. Bij "Kabel TV" wel.
Zie jij alleen de 3 sportzenders en heb je het niet kunnen oplossen door bovenstaande punten, maak dan een <nieuw topic> aan.
Hi @Symaeurope - zou je het nogmaals willen checken?
Hoi,
Ik heb vanaf zaterdag 8 maart 2025 een abbonement bij Ziggo met Internet XXL + Kabel TV incl. Ziggo GO. Nu wil ik graag gebruikmaken van Ziggo GO, maar ik ervaar hetzelfde probleem als OP. Ziggo GO toont alleen maar Ziggo Sport Free kanalen. Zou iemand van Ziggo hier eens naar kunnen kijken in mijn account, en ervoor zorgen dat ik de andere kanalen ook kan zien?
Alvast bedankt!
Gecheckt en geen verandering. Alleen de 3 sportzenders. Zowel op smarttv als smartphone
Hi @PerfectlyWong en @Symaeurope - ik heb jullie gegevens doorgezet naar de oplospartij. Kan je het vrijdag weer testen en mij laten weten of alles gelukt is zo?
Yes laat ik weten. Graag ook een notitie bij het account ivm de bedenktijd.
Hoi Welmoed,
Ziggo GO toont inmiddels weer alle kanalen. Dankjewel voor je hulp!
Groetjes!
@PerfectlyWong Dankjewel voor de terugkoppeling. Fijn dat alle kanalen het weer doen! 😉 Werkt het bij jouw inmiddels ook @Symaeurope ?
Grotendeels wel. Dus meer zenders maar bijv 24kitchen ontbreekt nog.
Kunt u mij ook uitleggen waarom er sinds deze week de Moto GP is opgedeeld in twee kanalen? (Ziggo sport en Kanaal 13) We kijken al jaren via het Ziggo sport kanaal via Ziggo Go.
En nu moet ik 15 euro extra per maand gaan betalen omdat de sprint race en kwalificatie op zaterdag zijn verplaatst naar Kanaal 13??? De vrije training op vrijdag en de race op zondag kan je nog wel gewoon kijken het ziggo sport kanaal....
Dank voor je terugkoppeling @Symaeurope Je geeft nog aan dat 24Kitchen niet werkt. Dat klopt in dit geval, deze zender is onderdeel van TV Standaard en ik zie dat jij alleen een Kabel TV abonnement hebt. In ons zenderoverzicht vind je een overzicht van alle zenders die je via Ziggo kunt bekijken en welk abonnement je daarvoor nodig hebt.
@TammoNL Zou je voor jou vraag een los topic willen starten? Zo houden we het overzicht, dit topic gaat namelijk ergens anders over.
Hallo,
Ik ben lid bij Ziggo, en probeer om gebruik te maken van alle ziggo sport zenders, maar sinds een maand heb ik alleen nog maar toegang tot de free zenders. Zou iemand me hier mee kunnen helpen?
Alvast bedankt!
Hey @vanarensbergen . Goed dat je aan de bel trekt.
Ik quote hierbij de uitgelichte reactie van mijn collega Alex, voor verdere afhandeling :-). Mocht het dus niet lukken, maak dan een nieuw topic aan. Lost het probleem bij je wel op met 1 van de genoemde stappen, horen we het natuurlijk graag van je!
"Zie jij bij het inloggen alleen de Ziggo Sport kanalen? Dan wordt het abonnement niet herkend, dit kan uiteenlopende oorzaken hebben:
Niet de juiste inloggegevens
Mogelijk maak je nog gebruik van oude klantgegevens en/of heb je een nieuw klantnummer van ons gekregen. De snelste controle is om in te loggen bij Mijn Ziggo en te controleren of je daar het juiste abonnement en gegevens terugziet. Zo niet, ga dan op zoek naar het juiste klantnummer met behulp van deze stappen en maak een nieuw account aan. Deze kun je gebruiken voor Ziggo GO. Wil je het andere account verwijderd hebben, open dan een <nieuw topic>
Abonnement nog niet actief
Als je abonnement pas net is ingegaan, is het mogelijk dat nog niet alles actief staat aan onze kant. Daardoor heb je nog geen abonnement voor Ziggo GO. Wacht enkele werkdagen om zeker te weten dat administratief alles in orde is. Ook in Mijn Ziggo kun je dit bij je bestellingen controleren.
Niet het juiste abonnement
Ziggo GO zit standaard inbegrepen bij elk abonnement met TV. We hebben echter ook internet only-abonnementen zonder Ziggo GO. Controleer dus of jouw abonnement Ziggo GO bevat op je factuur of in Mijn Ziggo.
Zie jij alleen de 3 sportzenders en heb je het niet kunnen oplossen door bovenstaande punten, maak dan een <nieuw topic> aan."
Onbegrijpelijk dat dit nog steeds niet is opgelost. Ben sinds gisteren teruggekeerd als klant maar heb er alweer spijt van. Wat een chaos met accounts, usernames, passwords etc.
Erg jammer dat je niet direct gebruik kunt maken van Ziggo GO @JustStatler Ik heb zojuist je gegevens doorgezet naar mijn collega's die dit onderzoeken. Ik verwacht dat je vrijdag weer toegang hebt tot alle zenders uit je abonnement in Ziggo GO. Zou je het dan willen testen en de uitkomst met ons willen delen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.